Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har farget håret mitt mørkebrunt nå i 3 år ca, men begynner å bli lei. Spesielt av etterveksten. Tenker på fargen jordbærblond hadde vært fin, men er ikke helt sikker på prosessen for å få den fargen. Jeg må vel nesten gå til frisør å gjøre det siden det er så stor en overgang. Liker virkelig ikke å gå til frisører, så der har jeg ikke vært på mange år. Blir aldri fornøyd der.

Noen som vet hva som trengs? Avfarging? Bleiking? Må jeg der flere ganger for å oppnå resultatet?

Jeg er redd for å miste masse hår også. Har fått ganske langt hår nå, men det lengste(har etasjer) er ganske tynt, så er redd for at alt det skal falle av.

Anonym poster: fb86cb25d7f5da87382f930d263c45d4

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

HildeChristina (hu der hudpleiebloggeren) gikk fra overgangen mørk til jordbærblond, i følge henne selv ble det gjort i flere omganger. Tror nok du burde gå til en skikkelig frisør og avtale et tidsrom dere skal gjøre det innen, å ta alt på en gang kan fort ende galt...

Skrevet

Jeg fikk gjort det på en dag hos frisøren. Tok et par timer, men siden håret mitt er sterkt så turte frisøren min å kjøre på. Ble veldig bra resultat, men det er nok ikke for alle. Striping i flere omganger som nevnt er visst veldig populært.

Anonym poster: 9ebef57d9c44a425f27d6fd9896f2408

Skrevet

Jeg fikk gjort det på en dag hos frisøren. Tok et par timer, men siden håret mitt er sterkt så turte frisøren min å kjøre på. Ble veldig bra resultat, men det er nok ikke for alle. Striping i flere omganger som nevnt er visst veldig populært.

Anonym poster: 9ebef57d9c44a425f27d6fd9896f2408

Synes stripet hår er så gyselig stygt. Spesielt hvis det er så mørkt som mitt og med blonde striper i :P

Anonym poster: fb86cb25d7f5da87382f930d263c45d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...