Korktavlen Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Blaah. Føler meg så grusomt stygg i forhold til venninna mi med alle sine sykt nydelige bilder hun legger ut av seg selv hver bidige dag omtrent. Og når hun da i tillegg legger ut et bilde av meg, i profil, med hekseneseskaft, og med grusom blitz. Huff og huff. *sutre sutre* Noen som opplever det samme?
Gjest bambam Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Du får tenke at denne venninnen sikkert har tatt 100 bilder av seg selv, før hun fant ett hun kunne legge ut på FB. Dessuten syns jeg alltid det er noe pussig med folk som legger ut bilder av seg selv på facebook hele tiden. Akkurat som de ikke klarer å gå ut døren før minst 10 stykker har kommentert hvor pene de er. Det at hun legger ut litt uheldige bilder av deg, bekrefter jo bare at hun er usikker på seg selv, og vil se best mulig ut på din bekostning. Fjern bare taggen i bildene, og la hu holde på. 3
Gjest Euforia Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Jeg er enig med bambam. :-) Det er som regel de som legger ut hundre bilder av seg daglig som trenger bekreftelsen for å ha det bra med seg selv. Dessuten er det nok flere som irriterer seg over eksponeringsbehovet vedkommende har fremfor de som faktisk tenker at "jøss, ENDA et bilde hun ser bra ut på, jo!" ... 1
Gjest celine Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Jupp, jeg er ALDRI pen på bilder Man får bare trøste seg med at man er så uendelig vakker på innsiden, haha! Så får de ansiktspene legge ut så mange bilder de vil på facebook
WaltoHemming Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 Alle klarer jo å fremstå som pene på Facebook. Det blir som sånne sportsvideoer på YouTube, hvor en tar en elendig utøver, men limer sammen bare de beste øyeblikkene fra hans/hennes karriere. Hadde jeg stått foran speilet og knipset 300 bilder med 300 forskjellige grimaser skulle sikkert også jeg funnet et som ser bra ut. Hva angår "stygge" bilder, som bildet av deg med "hekseneseskaft" og "grusom blitz", så kan jeg fortelle deg at det er forsvinnende få som faktisk legger merke til slik, sett bort fra deg selv. Har sett en del gyselige bilder av meg selv, men jeg tror det bare er jeg som registrerer hvor dum jeg ser ut. Sikkert fordi bildet ikke er så ille som jeg selv tror. 1
Korktavlen Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2013 Nei, hun er faktisk bare veldig pen, og liker å vise det. Legger gjerne ut bilder uten sminke o.l. Og bildet av meg la hun helt sikkert ikke ut med noen baktanker. Er nok bare det at jeg rett og slett er uheldig med nesegenene mine, så jeg ser aldri bra ut i profil. Cx Men men. Man får klare seg med det utseendet man har fått tildelt. De som er pene får vise seg frem så mye de vil, men er og blir kjipt noen ganger for noen av oss som ikke var like heldige fra naturens side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå