Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Amber Rose
Skrevet

Tror kanskje jeg hadde blitt litt irritert ja.

Skrevet

Det kommer vel litt an på dansinga. Disko er ok, rolig dans ok. rolig dans veldig tett i tett, ikke ok. Men typa mi hadde aldri gjort det likevel

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er greit, nei.

Gjest Raindrops
Skrevet

Det avhenger helt av dansingen. Står han å gnir seg opp etter rumpesprekken hennes så synes jeg ikke det er så kult. Hvis de bare danser så bryr jeg meg ikke.

• Liker 5
Skrevet

Kommer an på hva slags dans/hvordan det danses, I suppose.

• Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet

Ein mann som ikkje toler at eg dansar med andre kan eg ikkje vere saman med. Og då kan ikkje eg kreve at han held seg unna å danse med andre heller. I bryllupet dansa vi begge med andre, men mest med kvarandre, kanskje. Vi er veldig danseglade begge to, og det ville jo bli einsgformig å berre danse med ein person?

• Liker 4
Skrevet

Selvsagt er det greit, det får da være måte på. Senest i helga danset en av mine barndomskompiser med samboeren min i en bursdag, og da bydde jeg ei fra klassen jeg ikke hadde sett på over ti år opp til dans. Som om det var noe problem. Det er synd i folk som får problemer på bakgrunn av noe sånt.

• Liker 4
Skrevet

Det aller meste dans er greit, men ja jeg blir sjalu.

gutt.

Anonym poster: 21e263001eb088b4dcb380471e5ded07

Skrevet

Hvis det er en god venninne, og ikke sånn superintim dans, ville jeg syntes det var greit. Tett med tilfeldige jenter på dansegulvet, ville jeg reagert på.

• Liker 2
Skrevet

Det er helt ok å danse med andre :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler for å legge til dette: Danser han swing, f.eks, så er det helt greit. Men den typen dans VI danser sammen, på utesteder? Ikke greit.

• Liker 3
Skrevet

Hadde ikke tålt det. Alt for sjalu. :sur: men har aldri nekta han det, ikke vet jeg om han gjør det heller..

Skrevet

Kommer litt ann paa dansen, er det rolig dansing hvor typen og ei er tett inntill/mye kroppskontakt med hverandre saa Nei.

Er det ei han har styrt med/vært sammen med eller hun har vært/er interesert i han er ingen form for dans akseptabelt. Blir bare usikkerhet og krangling av saant.

Og det samme skal selvsagt gjelde meg.

Anonym poster: ab21084bd5708b76481eaa1d02f3c1dc

Skrevet

Mannen min er rågod på dansegulvet, og det er mange som vil svinge seg med han. Det er helt greit!

• Liker 3
Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg synes ikke det, men jeg har erfart at det finnes gutter som synes det ikke er greit :-P

Skrevet

Kommer ann på type dans. Dersom det ikke er veldig intimt så er det helt ok.

Jeg er sykt glad i danse, spesielt swing, mannen kan på ingen måte danse. Så jeg har danset en god del med et par av hannes kompiser, heldigvis synes han det er helt ok.

• Liker 3
Skrevet

Greit for meg så lenge det ikke er en intim dans.

Anonym poster: 305ac1614af06987a10938f192a743aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...