Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en god stund uten jobb skal jeg begynne min første jobb i morgen, helt fantastisk. Jeg jobber til tre hver dag og fornøyd med det da det er ganske grei tid å slutte på! Men min samboer jobber 3-11 på kvelden hver 3. uke.. Utenom det er han ferdig 3 han også. Vi har egentlig et flott forhold, men dagen og kvelden er den tiden vi har kvalitetstid. Spiser middag sammen, ser tv og slapper av.

Han jobber andre året som lærling og nå for noen måneder siden fant sjefen ut at han MÅTTE jobbe sent hver tredje uke! Er noe forbanna herk! Ikke bare missliker han det nok fra før, men nå får vi jo ikke sett hverandre før rundt 11 på kvelden de ukene og da er det en halvtime til og fra at jeg legger meg for å klare stå opp uansett..

Anonym poster: 159633b93c55a432977093bd0525fb0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det for mange. Jeg jobbet fra 16.00-24.00 en periode, mannen kom hjem kvart over tre. Vi rakk akkurat ett kvarter sammen før jeg måtte gå og dette var fire dager i uka hver uke. Når man ikke kan velge og vrake i jobber må man ta det man får og lete etter lyspunkt. Feks. at man i det hele tatt har en jobb begge to og at kolleger er greie.

• Liker 1
Skrevet

Etter en god stund uten jobb skal jeg begynne min første jobb i morgen, helt fantastisk.

Skal vi se om jeg oppfattet dette riktig. Dere er begge i jobb, men hver tredje uke så må samboeren jobbe kveldsskift.

På diskusjon.no har de en tråd for "First world problems"; og du skal ikke se bort fra at dine problemer høster mer respekt og anerkjennelse der.

Hilsen tobarnsfar i krevende stilling med eget firma på si og turnusjobbende kone.

• Liker 3
Skrevet

Hver tredje uke? Vel.. bu-hu :)

Som samboere har man egentlig bare godt av litt tid for seg selv også.. Bruk de fem ettermiddagene hver tredje uke til å pleie deg selv, treffe venner, kos deg med film/tv/bøker/andre hobbyer, og nyt det :hug:

Anonym poster: 14f12e3df1b42e6e0f9148943619df8d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...