Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du garantere at du aldri kommer til å være utro? Eller er du usikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ganske sikkert si nei aldri utro

Anonym poster: b5b20b7737d7bd85a85c28f13a7f5dfd

Skrevet

Jeg vil ikke såre et annet menneske på den måten, så jeg kan være helt ærlig og si at jeg har aldri vært utro, og kommer aldri til å være det.

Da er det bedre å gjøre det slutt, man ødelegger uansett forholdet om man er utro. Nei, det finnes ingen unnskyldninger for utroskap!

Anonym poster: ad1938383c212f04014c75a99cce6aa4

• Liker 5
Skrevet

Jeg vil ikke såre et annet menneske på den måten, så jeg kan være helt ærlig og si at jeg har aldri vært utro, og kommer aldri til å være det.

Da er det bedre å gjøre det slutt, man ødelegger uansett forholdet om man er utro. Nei, det finnes ingen unnskyldninger for utroskap!

Jeg signerer dette helhjertet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Helt enig!

Endret av Marsupilami
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er sikker på at jeg aldri vil være utro.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er sikker på at jeg aldri vil være utro.

Etter at du først har kommet til verden så er det egentlig bare EN ting som er sikker, og det er at du skal ut av den igjen på et tidspunkt. Man kan ikke være 100% sikker på å aldri være utro. Jo mere man erkjenner dette desto sikrere kan man være på at man ikke begår utroskap. Man må tenke på det hver eneste dag, og pleie og vedlikeholde det forholdet man er i. I alle fall dersom man fortsatt har et ønske om å være i det. I motsatt fall så avslutter man vel?

• Liker 2
Skrevet

Man kan være 100% sikker på at man ikke vil være utro, det er jeg. Jeg kjenner meg selv såppas godt at jeg vet hvor høyt mine verdier står og da jeg i mitt forrige forhold fikk øynene opp for andre menn avsluttet jeg forholdet jeg var i umiddelbart. Edru eller alkoholpåvirket - utroskap biter ikke på. Kan ikke tenke meg noe værre enn det sviket den andre parten må føle.

• Liker 3
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Tja, jeg kan ihvertfall garantere med 99,9% sikkerhet at jeg ikke kommer til å være utro mot min nåværende partner, men om hun skulle forandre seg radikalt så...................

• Liker 1
Skrevet

Er for sjenert og asosial til å være utro:-)

Anonym poster: d432687ebc887f52fb974d0203723eb9

Skrevet

Etter at du først har kommet til verden så er det egentlig bare EN ting som er sikker, og det er at du skal ut av den igjen på et tidspunkt. Man kan ikke være 100% sikker på å aldri være utro. Jo mere man erkjenner dette desto sikrere kan man være på at man ikke begår utroskap. Man må tenke på det hver eneste dag, og pleie og vedlikeholde det forholdet man er i. I alle fall dersom man fortsatt har et ønske om å være i det. I motsatt fall så avslutter man vel?

Nå er jeg temmelig sikker da. Siste året av mitt ekteskap var veldig dårlig, hadde da mer enn en mulighet til å være utro, både full og edru. Gjorde det aldri. Er jeg i et forhold som jeg ikke har det bra i, så går jeg ut av det.

• Liker 2
Skrevet

Det er bare folk som ikke har tenkt langt nok som tror på at de aldri kunne være utro.

Eneste unntaket er hvis det er fysisk umulig.

• Liker 2
Skrevet

Det er bare folk som ikke har tenkt langt nok som tror på at de aldri kunne være utro.

Eneste unntaket er hvis det er fysisk umulig.

I beg to differ. Det finnes faktisk mennesker der ute som har verdier som hindrer dem i å være utro. Det finnes mennesker som elsker sine partnere så høyt at de heller vil avslutte forholdet de er i enn å såre dem på verst tenkelige måte.

• Liker 3
Skrevet

Kunne aldri vært utro. Selv om jeg liker å flørte med andre når jeg er på byen, men det er uskyldig moro.

Anonym poster: 91b2c4bde55c78ba4f8719bcea29a7a4

• Liker 1
Skrevet

I beg to differ. Det finnes faktisk mennesker der ute som har verdier som hindrer dem i å være utro. Det finnes mennesker som elsker sine partnere så høyt at de heller vil avslutte forholdet de er i enn å såre dem på verst tenkelige måte.

Det er sikkert mange som tenker sånn i dag, men problemene oppstår først når man treffer på "feil" person til "feil" tid.

• Liker 2
Skrevet

Det er sikkert mange som tenker sånn i dag, men problemene oppstår først når man treffer på "feil" person til "feil" tid.

Hvorfor ikke ta en telefonrunde til mennesker over 70 år som har levd i gode forhold og aldri vært utro?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvorfor ikke ta en telefonrunde til mennesker over 70 år som har levd i gode forhold og aldri vært utro?

Når jeg sier at alle KAN være utro så betyr ikke det at alle ER utro.

Men det er ingen grunn til å undervurdere fenomenet.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Gjest Sunheart
Skrevet

Jeg kan aldri helt sikkert si at i fremtiden vil jeg aldri være utro. Ting kan forandre seg, man eldres, man får nye perspektiver på livet, erfaringer og vanskeligheter. Men jeg kan si at jeg i dag aldri ville ha såret noen slik!

• Liker 2
Skrevet

My point exactly, Steinar40.

Da er vi enig :smoke: hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...