Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til sommeren drar jeg og noen veninner på ferie til Kristiansand..

Noen som har noe forslag til billige bra butikker det er å finne der nede? Det aller meste av interesse :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre er de aller fleste billige butikkene der kjedebutikker.

Vi har feks. Gina Tricot, Hennes, Bik Bok, Lindex, Cubus, Kapp Ahl, Noa Noa, Indiska

Av dyrere butikker har man blant annet Zap: marc by marc jacobs, Malene Birger, Vanessa Bruno, Mulberry..

Lady Rose: (bytter merker hele tiden, så jeg har ikke peiling)

Paula: Denne liker jeg. De har Michael Kors (en undelinje), Cathrine Hammel, Tory Burch

Canelle: Liker denne også. Max Mara, Armani jeans, Kathleen Madden

La Scarpa: Sko og meget fargerike klær

Bohem: Ligger i navnet

Gjest Amber Rose
Skrevet

Anbefaler deg å dra på Sørlandssenteret hvis du skal shoppe. Ellers så er det sant som brukeren over skriver.

Skrevet

synes det er mye bedre å gå i Markens og omegn enn å dra på Sørlandssenteret, men skal dere dit på ferie rekker dere sikkert begge deler :)

Gjest Amber Rose
Skrevet

synes det er mye bedre å gå i Markens og omegn enn å dra på Sørlandssenteret, men skal dere dit på ferie rekker dere sikkert begge deler :)

Men det er jo mange fler butikker på SS enn i byen. Hvertfall klesbutikker. Da slipper man å betale for parkering og slippe å bli mast på av tiggere som sitter på hvert hjørne?

Jaja, det er jo så klart smak og behag da :) Om sommeren er det vel ganske mye koseligere å gå i byen om det er fint vær.

Skrevet (endret)

Sørlandssenteret har blitt et rent helvete spør du meg, de kunne spart seg for all den utbygginga. Masse kaos og ingen butikker man ikke finner i kvadraturen.

Edit: Man går da vel ikke på senteret på sommeren!! Det er tross alt Norges sommerby nr.1, til og med jeg elsker å være der på den tiden av året.

Endret av Professor Orm
  • Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for svar! : D

Den bohem butikken, hvor ligger den ?

Anonym poster: efdfebc3da0af4d07cb0a9beb7790319

Skrevet

Men det er jo mange fler butikker på SS enn i byen. Hvertfall klesbutikker. Da slipper man å betale for parkering og slippe å bli mast på av tiggere som sitter på hvert hjørne?

Flere butikker ja, men ikke bedre utvalg. Skal du finne noe litt utenom det vanlige må du til byen. Sørlandssenteret er for kjedeelskende selvtorturister.

Bella Donna Vintage & Second Hand kan være verd en titt.

Skrevet

Tusen takk for svar! : D

Den bohem butikken, hvor ligger den ?

Anonym poster: efdfebc3da0af4d07cb0a9beb7790319

Skippergata. Hvis du går oppover handlegata Markens (vekk fra sjøen) vil du ca midt oppe finne den på høyre hånd. Der er også flere fine butikker der, som jeg vel allerede har nevnt.

Den vintagebutikken vet jeg ikke helt hvor ligger. Men det er veldig enkelt å finne frem i Kvadraturen, alle gatene er rette. Print ut et kart fra gule sider eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...