Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sliter med tillits problemer, av en aller annen rar grunn.

jeg har ingen grunn til å ikke stole på kjæresten min, han er egentlig den aller beste. i grunn så stoler jeg veldig på han, men med en gang det skjer noe, som at han ikke ringer meg og ikke tar telefonen når jeg ringer og ringer opp litt etterpå, så tenker jeg med en gang at han er med en jente. aner ikke hvorfor.

på en måte så stoler jeg veldig på han, samtedig som jeg blir nervøs samtedig som jeg tenker at det ikke er noe.

hvordan kan jeg jobbe med meg selv for å bli kvitt disse problemene?

det er jo bare problemer for meg selv, for jeg vet jo at han ikke er utro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem. Så hvis du finner en løsning på det, let me know :P

Skrevet

hvis du har hatt tillits problemer med alle kjærester så er det jo helt klart et problem hos deg, men hvis det bare er i dette forholdet så kan det være noe med kjæresten din.

jeg har bare hatt en ex som jeg var helt tullete sjalu og usikker, men har i etter tid sett at dette var fordi han tok meg for gitt.

Anonym poster: b116eb7810249e027cdbcf75f464ee85

Skrevet

han tar meg absolutt ikke for gitt. jeg vet at han elsker meg, og bare meg. aner ikke ka som er problemet mit egentlig :/

Skrevet

blitt bedratt i tidligere forhold?

Gjest Oppgitt
Skrevet

Av og til tror jeg dere tillegger dere selv dysleksi for ikke å bli gjenkjent? Fan heller! Jeg har lyst til å respondere på det faktiske problemet, men henger meg opp i skrivestilen. Grrrrr! Finner det svært merkelig at tuppene som finner hverandre her har samme ubrukelige skrivestil. Hvor ble det av STOR bokstav etter punktum? Skal banne på at dere sier shøkken og shino også :( Nei, forresten, når jeg ser videre...ordet "ka"? Nord- eller vestlandet.

Du vet ikke at han elsker deg. Du er mest sannsynlig forpliktet til å tro det ut fra hans handlinger og betryggende ord. Ingen vet!

Skrevet (endret)

Av og til tror jeg dere tillegger dere selv dysleksi for ikke å bli gjenkjent? Fan heller! Jeg har lyst til å respondere på det faktiske problemet, men henger meg opp i skrivestilen. Grrrrr! Finner det svært merkelig at tuppene som finner hverandre her har samme ubrukelige skrivestil. Hvor ble det av STOR bokstav etter punktum? Skal banne på at dere sier shøkken og shino også :( Nei, forresten, når jeg ser videre...ordet "ka"? Nord- eller vestlandet.

Du vet ikke at han elsker deg. Du er mest sannsynlig forpliktet til å tro det ut fra hans handlinger og betryggende ord. Ingen vet!

eg e fra Bergen, så med mindre eg e på skolen så skriver eg dialekt som eg vil. sorry for at eg ikke e en nerde idiot som må ha stor bokstav der det skal være stor bokstav. driter langt i det.

Endret av LosseTosse
  • Liker 1
Skrevet

eg e fra Bergen, så med mindre eg e på skolen så skriver eg dialekt som eg vil. sorry for at eg ikke e en nerde idiot som må ha stor bokstav der det skal være stor bokstav. driter langt i det.

Gidder vanligvis ikke kommentere rettskriving, la ikke engang merke til det før det ble påpekt av noen andre her. Men nå følte jeg for å komme med en liten pekefinger.

Du må ikke være "nerdeidiot" for å kunne skrive rett. Og ifølge KGs regler skal du skrive på bokmål eller nynorsk. Skriv så mye feil du vil for min del, men følg ihvertfall reglene.

Anonym poster: 88b0e0e2538775406adbe5f888929a74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...