AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Jeg er så oppgitt at jeg nesten bare må le! Jeg har det siste året datet 3 gutter. Han første "sjekket jeg opp" på treningssenteret, han andre er en jeg har kjent i en årrekke som plutselig bare meg på date, og tredjemann traff jeg på jobben. Her var det også han som sjekket. Førstemann ble stormforelsket, men fikk plutselig kalde føtter og forsvant. Han fikk seg kjæreste kort tid etter han forlot meg. Er i dag forlovet. Den neste tok det flere måneder med, hvor han ble kaldere og kaldere. han fikk også kjæreste kort tid etter han ga meg fyken. Han er i dag samboer. Tredjemann var usikker hele tiden, men tok masse initiativ. Han ble iskald over natta og ga med avskjed på grått papir. De to første var jeg veldig initiativtakende med. Sende masse meldinger, og fikk forsåvidt god respons, samt at de selvfølgelig tok en del initiativ selv. Nå sist tenkte jeg at jeg skulle forholde meg rolig i og med at han var så usikker. Jeg tok aldri initiativ, og svarte kun (positivt) på hans initiativer. Presset ikke, maste ikke, bare "var med" på notene. Nå føler jeg at jeg har prøvd alt av spill og ikke spill. Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt. Jeg driver jo disse mennene rett inn i armene på andre damer! Hyggelig for mennene og de andre damene, men ikke så hyggelig for meg. Ting har vært veldig bra "mens det sto på" med alle tre, men jeg har vel kanskje ikke vært direkte forelsket i noen av dem, trenger litt mer tid enn en måned eller to for å bli noe mer enn betatt. Er det det som er feil av meg? Jeg lurer virkelig på hva det er med meg, siden de forsvinner så brått en etter en. Har forsøkt å spørre dem, for å finne ut om det er noe jeg må gjøre annerledes for å kunne holde lenge nok på en mann til at man faktisk blir skikkelig kjent. De sier alle det samme "Det er ikke deg, det er meg". Blir bare så oppgitt. Føles ikke noe bra å bli dumpet gang på gang, uten egentlig å få en sjans Tanker? Anonym poster: 6b6064fa492a81b90a45f4d7e34ac972
Guybrush Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 med tanke på at det er svært få mennesker man passer skikkelig godt sammen med som partner sier det seg selv at det skal mye til for å "klikke". Med andre ord handler det ikke om at du gjør noe galt, men at dere rett og slett ikke passet sammen. Prøv å se positivt på det - istedet for å kaste bort masse tid på noen som du ikke ville fungert med er du fri og frank til å finne en som er rett. Ville du likt å vært i et forhold hvor du måtte late som du var en annen person enn deg selv? Dette er faktisk en bra ting selv om det ikke alltid føles slik.
HHH Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Du kommer til å bli så lettet den dagen du virkelig får kjemi med noen, for da faller bitene på plass, og du forstår plutselig hvorfor de ikke funka med de tidligere forsøkene. Når man får følelser for noen og klikker godt går hele dette "spillet" lekende lett, det skal ikke være så komplisert.
MsMax Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 Er oftest når man gir opp, og gir blaffen og sier "jeg skal være singel for evig" at man møter noen
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #5 Skrevet 30. januar 2013 Er oftest når man gir opp, og gir blaffen og sier "jeg skal være singel for evig" at man møter noen .. er nok ikke det. Det er når man gir opp at man virkelig ender opp alene. Anonym poster: 76150310a29a5a947f1787ef431ceca5 4
Nettinettet Skrevet 30. januar 2013 #6 Skrevet 30. januar 2013 Det eneste som har skjedd her, er at du har vekslet mellom å være det du tror de vil at du skal være og den du egentlig er. Når du begynner å bli ærlig med deg selv og de du treffer så vil du også finne en som du virkelig passer sammen med og som ser på deg som et kjæreste-emne. For hvis du tenker etter.. sånn egentlig.. var noen av disse tre helt rett for deg, eller var det bare lysten på kjæreste som gjorde at du ville fortsette å treffe dem? Jeg har gitt mange menn ekstra sjanser fordi jeg trodde det var lurt å gi ting tid, men de er ikke dumme og merker jo at de er mer gira enn det jeg er, egentlig. Og hvem vil vel være sammen med noen som ikke synes de er det beste de kan få, men har tatt til takke med? Disse damene de har funnet i ettertid er sikkert helt rett for dem, og det har ingenting med deg å gjøre. Du er bare rett for en annen. 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #7 Skrevet 30. januar 2013 Tusen takk for alle svar! Dere har nok helt rett! Det har nok bare ikke vært riktig. Selv er jeg i en livssituasjon hvor det heller egentlig ikke passer helt å ha en kjæreste. Det er bare så hyggelig mens det står på med disse mennene, så det er uansett fryktelig trist når en "epoke" er over. Jeg har fått tenkt litt og bearbeidet, og det går mye greiere nå. Må vel bare komme over den første kneika. Jeg tenker fremdeles mye på tredjemann, men det går lettere og lettere. Når jeg tenker over det, var det vel mer begjær der, enn emosjonelle følelser i sving. Vi var ikke spesielt gode samtalepartnere, men passet veldig godt sammen på det fysiske plan. Får vel kanskje senke skuldrene og faktisk ta dem på ordet, at det ikke nødvendigvis er noe forferdelig galt med meg? Anonym poster: 6b6064fa492a81b90a45f4d7e34ac972
Nettinettet Skrevet 30. januar 2013 #8 Skrevet 30. januar 2013 Vi var ikke spesielt gode samtalepartnere, men passet veldig godt sammen på det fysiske plan. Får vel kanskje senke skuldrene og faktisk ta dem på ordet, at det ikke nødvendigvis er noe forferdelig galt med meg? Anonym poster: 6b6064fa492a81b90a45f4d7e34ac972 Det synes jeg absolutt du skal gjøre! For det er ikke noe forferdelig galt med deg, du har bare behov for å finne ut av litt ting og vente på den rette for deg. En dag treffer du en som du både har begjær for, ser på som din bestevenn, og har gode samtaler med. En totalpakke som gir deg positiv energi og glede i livet. Det er verdt å vente på! .)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå