AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Jeg har etter en pause begynt å trene igjen. Problemet er at jeg blir ordentlig dårlig etter trening. Sterk hodepine, kvalme som varer hele dagen osv. Blir så dårlig at jeg ikke kan trene dager jeg skal på jobb/skole. Drikker mye, spiser litt før trening og så spiser meg mett etterpå (trener tidlig og da orker jeg ikke ordentlig mat først). Noen som vet hva det kan være, og hva som eventuelt kan hjelpe? Anonym poster: 67791f7b2c038f0fb3898c97d30350b0
Gjest *Maja* Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Mange som blir fysisk dårlig om de starter for hardt. Hvordan/hvor hardt trener du? En kompis av meg spydde etter en hard økt da han hadde ikke hadde trent på evigheter.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Trener på gruppe timer, idag var det veldig hard styrke, og jeg ble utslitt. Kan det rett og slett være at jeg pusher for hardt? Men jeg vil jo ikke være ferdig med en økt uten å være sliten. Anonym poster: 5dcec8e54b09bd52f0754ae702b47776
Gjest *Maja* Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Trener på gruppe timer, idag var det veldig hard styrke, og jeg ble utslitt. Kan det rett og slett være at jeg pusher for hardt? Men jeg vil jo ikke være ferdig med en økt uten å være sliten. Anonym poster: 5dcec8e54b09bd52f0754ae702b47776 Hvor lenge har du trent? Hvor lenge siden er det du trente før pausen? Hvordan er kostholdet(skriv en typisk dag), røyker du?
Mariahamm Skrevet 28. januar 2013 #5 Skrevet 28. januar 2013 Har hatt en pause på 3 mnd, før det trente jeg ganske jevnt. Har ett bra kosthold (føler jeg selv), men røyker dessverre... Forstår jo at røyk er dumt for oksygen opptak og kondis, men ble ikke dårlig før når jeg trente, og røyket da også.
Gjest *Maja* Skrevet 28. januar 2013 #6 Skrevet 28. januar 2013 Har hatt en pause på 3 mnd, før det trente jeg ganske jevnt. Har ett bra kosthold (føler jeg selv), men røyker dessverre... Forstår jo at røyk er dumt for oksygen opptak og kondis, men ble ikke dårlig før når jeg trente, og røyket da også. 3 mnd. er ganske mye for en røyker. Kondisen er ille nok med trening og røyking, men uten trening? Husker selv da jeg røykte. Var et helvete med alt som het intens trening. Kunne bli svimmel og uggen om jeg kjørte for hardt. Har ikke hatt noe problemer med det etter at jeg sluttet. Jeg tipper at det er røyken. Sørg for å ikke røyke et par timer før trening og ikke start for hardt. Etterhvert blir det nok bedre(enda bedre om du stumper røyken )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå