Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg vitsen med å være sammen med en mann som ikke kan love deg noe? ikke ser en fremtid med deg?

men liker deg godt, sender meldinger, vil finne på ting av og til når det passer seg?

......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det er vel vits om du ser etter et forhold i noen måneder, noen å ha det gøy ut. Men om du ser etter en du kan ha en framtid med, hadde jeg gått min vei.

Skrevet

Ser ingen. Gå. Ikke prøv å tenke at du kan forandre han!

Skrevet

Jeg vil ha en jeg kan se en fremtid sammen med, en som elsker meg og som vil satse sammen med meg.

Trodde han ville det, han sendte meg så mange fine meldinger- "du betyr mye for meg" osv- men han sa det aldri muntlig.

Var klar fra begynnelsen at jeg ønsket meg noe seriøst, trodde han ville det samme- men han forandret seg.

hi

Skrevet

Kanskje du skulle skrive det til han.

"Jeg liker deg godt, men vil ikke kaste bort mer tid på en relasjon der den andre parten ikke vil ta det videre. Jeg trenger å føle meg elsket, en som vil det samme som meg. Derfor er det best å ende det nå, siden du åpenbart ikke ønsker å være den personen for meg."

Enten kommer han løpende for å fortelle deg at du har missforstått og at han vil være den for deg, eller han innrømmer at han ikke er klar for det du vil. Du får i hvert fall en avklaring.

Uansett lykke til. Vi lever så vidt vi vet bare en gang. Man må gjøre det beste ut av det :dagens-rose:

Skrevet

Høres ut som kjæresten/eksen til en venninne av meg :) Ordrett. Hvis det er han, så er grunnen til at han holder på sånn fordi han vil holde deg på gress... til han vet om han kan få tilbake henne eller ikke :)

Skrevet

Snakket med han på telefonen, han så oss mer som venner-men at han likevel vil prøve videre. Vi skal reise vekk sammen i helgen, så får vi se.

Skal ikke være lett dette.

hi

Skrevet

Snakket med han på telefonen, han så oss mer som venner-men at han likevel vil prøve videre. Vi skal reise vekk sammen i helgen, så får vi se.

Skal ikke være lett dette.

hi

Min venninne chatter med han nå :) Vil du jeg skal få henne til å spørre han hva han skal til helgen? Hvor skal dere?

Skrevet

Min venninne chatter med han nå :) Vil du jeg skal få henne til å spørre han hva han skal til helgen? Hvor skal dere?

Gjerne, vi skal til Voss.

Hold meg oppdatert.

Skrevet

Da har jeg satt en strek- tror ikke en reise til helgen ville forandret noe, jeg ønsket han lykke til videre:)

Jeg er en oppegående dame, jeg fortjener bedre enn det der- hans tap ;)

Skrevet

Da har jeg satt en strek- tror ikke en reise til helgen ville forandret noe, jeg ønsket han lykke til videre:)

:takke: :takke:

Skulle hatt en klappe-smiley, men fant ingen.

Flink jente. Ta ansvar for ditt eget liv og ikke la deg drive med strømmen.

Skrevet

Bra!!!

Anonym poster: c36eaf8c87751cfabae65540bfd5acbb

Skrevet

Han fortsetter med å sende melding, han liker meg godt og at jeg betyr mye, men han har ikke samme følelser for meg akkurat nå, han vil fortsette å finne på ting sammen med meg.

Jeg blokkerte nummeret hans, og i sted lå det ett tapt anrop fra blokkert... jeg har vondt i hjertet mitt nå.

Skal legge vekk telefonen til den verste sorgen er over- føler meg litt svak nå.

Skrevet

:takke: :takke:

Skulle hatt en klappe-smiley, men fant ingen.

Flink jente. Ta ansvar for ditt eget liv og ikke la deg drive med strømmen.

Takk, det varmer med slike ord:)

Skrevet

Han fortsetter med å sende melding, han liker meg godt og at jeg betyr mye, men han har ikke samme følelser for meg akkurat nå, han vil fortsette å finne på ting sammen med meg.

Jeg blokkerte nummeret hans, og i sted lå det ett tapt anrop fra blokkert... jeg har vondt i hjertet mitt nå.

Skal legge vekk telefonen til den verste sorgen er over- føler meg litt svak nå.

Hei ts! Det er nylig over mellom meg om han jeg trodde på, så vi er i litt samme båt. Jeg har sendt han mld og ringt, men han har ikke respondert og det jeg lurer på er om hva som skjer når man blokkerer nr til en person? Kan han f.eks ikke ha motatt mld mine?

Jeg har og vondt i hjertet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...