AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 I morgen skal jeg på ny jobb, jeg fikk svar i dag. På min siste jobb som jeg var såååå dum å fortalte at jeg hadde jobbet på nå brukte jeg en del mobilbruk, da jeg fant jobben svært utrivelig og kjedelig.. Var også en del dager jeg var ''syk'' og dro tidligere. Dumme meg da, som fortalte på intervju på Fredag at jeg hadde jobbet dette stedet tidligere, denne nye jobben da ringte arbeidsplassen jeg hadde før. I dag ringte sjefen meg opp. Disse ordene kom ''Det er veldig viktig at mobilen ikke blir brukt, for mobilbruk er rett og slett ikke lov er. Samtidig er det viktig at du møter opp på jobb hver dag og gjennomfører dagen'' Ja, så klart sa jeg! Men så sier hun '' Vi prøver oss frem en uke først, etter en uke kan vi isåfall skrive en kontrakt. Men da ser du åssen det går også får jeg sett det også. Huffda! Jeg skal ty til mitt beste og tenkte rett og slett å legge igjen mobilen hjemme, da er fristelsen langt borte.. er dette et dårlig tegn??? Anonym poster: a71ced09bb0c99ba6fdb66918ab1f3f8
Gjest Gaea Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Det er vel et dårlig tegn i og med at hun viser at hun er litt skeptisk til deg. Men det er jo ikke annet å gjøre enn å møte opp presis og la mobilen være hjemme (eller slått av, og liggende i veska). Om du gjør en grei jobb får du nok underskrevet kontrakt om en uke, hvis ikke ville hun vel ikke hatt deg på prøve.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Det er vel et dårlig tegn i og med at hun viser at hun er litt skeptisk til deg. Men det er jo ikke annet å gjøre enn å møte opp presis og la mobilen være hjemme (eller slått av, og liggende i veska). Om du gjør en grei jobb får du nok underskrevet kontrakt om en uke, hvis ikke ville hun vel ikke hatt deg på prøve. Er vel det.. Bare litt rart med en uke, jeg er vane med et par måneder prøvetid ihvertfall. Dette er jo da også bare en praksisplass igjennom NAV om det hjelper noe.. Anonym poster: 14782130492d3c8b3f0a5a96ded9c5a4
The Kitten Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Hvor vanskelig er det å la være å bære mobilen med seg på jobb? Vi får ikke gå med telefonen på oss, og det er null problem. Får selvfølgelig lov om man venter en viktig telefon. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #5 Skrevet 28. januar 2013 Er ikke det at det er noe problem å gå uten den, var bare sånn det ble sist. på dette stedet regner jeg med at det er mye mer å gjøre, noe som også tilsier at mobilen blir lagt bort! Nå ville jeg bare vite hva arbeidsgivere legger i en ukes prøvetid. Er da heller ikke så mye man får vist på en uke. Anonym poster: 14782130492d3c8b3f0a5a96ded9c5a4
Amarinda Skrevet 28. januar 2013 #6 Skrevet 28. januar 2013 Ta det som en utfordring til å vise deg fra din beste side! At prøvetiden er kort er ikke nødvendigvis negativt, samme hvor lang prøvetiden er så kan du like fullt bli "oppsagt" når som helst i prøvetid, så det positive er at du slipper å gå rundt med hjertet i halsen i flere måneders prøvetid.
Chloe- Skrevet 28. januar 2013 #7 Skrevet 28. januar 2013 Er ikke det at det er noe problem å gå uten den, var bare sånn det ble sist. på dette stedet regner jeg med at det er mye mer å gjøre, noe som også tilsier at mobilen blir lagt bort! Nå ville jeg bare vite hva arbeidsgivere legger i en ukes prøvetid. Er da heller ikke så mye man får vist på en uke. Anonym poster: 14782130492d3c8b3f0a5a96ded9c5a4 Selv om det ikke er "mye mer å gjøre" så burde du klare å holde mobilen unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå