Gå til innhold

Hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt forvirret her!

Byttet kosthold og har startet å trene litt styrke (egenvekt+ lette manualer).

Gikk først ned 2kg på kort tid, sikkert vann. Så har jeg lagt på meg 0,7 kg igjen, buksene er trangere over baken og øverst på lårene, men midjen litt smalere...

Hjelpes! Aner ikke om jeg er på rett eller gal vei :s hvordan skal jeg tolke målene/vekta egentlig?

Anonym poster: 4681a8a29e011dd5b55a4b34217cdaef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor leng har du holdt på, og viktigst av alt: hvordan er kostholdet.

Skrevet

Litt forvirret her!

Byttet kosthold og har startet å trene litt styrke (egenvekt+ lette manualer).

Gikk først ned 2kg på kort tid, sikkert vann. Så har jeg lagt på meg 0,7 kg igjen, buksene er trangere over baken og øverst på lårene, men midjen litt smalere...

Hjelpes! Aner ikke om jeg er på rett eller gal vei :s hvordan skal jeg tolke målene/vekta egentlig?

Har du kjørt på en stund kan musklene byttes ut med fett, men litt vanskelig å svare på med så lite informasjon.

Skrevet

Hei, TS her.

Jeg har holdt på siden nyttår, men jeg har trent en del før i oppveksten og strammes opp relativt raskt. Ser at lårene og rompa rister litt mindre, hehe, og rumpa har litt mindre heng.

Spiser lite karbohydrater, og de er derfor jeg tenker at de første kg'ene var vann.

Skrevet

Hei, TS her.

Jeg har holdt på siden nyttår, men jeg har trent en del før i oppveksten og strammes opp relativt raskt. Ser at lårene og rompa rister litt mindre, hehe, og rumpa har litt mindre heng.

Spiser lite karbohydrater, og de er derfor jeg tenker at de første kg'ene var vann.

Det viktigste er jo at cm blir mindre. Det betyr jo at fettprosenten har gått ned. Men er vanskelig å vite når du ikke skriver mer.

Igjen: hvordan ser en kostholdsdag ut( antall kalorier), hva/ hvor mye trener du? Alder, vekt, høyde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...