AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Jeg er en aktiv jente som både jogger og trener en del styrke. Har en liten kropp, med små pupper. Har hittil i en alder av 22 år aldri brukt sports bh. Dels fordi jeg ikke har følt noe behov, og dels fordi jeg bruker bh med ganske mye innlegg for å ikke se helt flatbrystet ut. Er redd for at en sportsbh vil gjøre at det ser ut som at jeg ikke har pupper i det hele tatt. Og ja, jeg bryr meg om dette selv om jeg er på trening. (Bruker trenings-tskjorter, så det er ikke utrigning jeg tenker på nå, bare for å gjøre det klart) Spørsmålet mitt er vel om oss med små pupper (fyller ikke en a-cup en gang) behøver å bruke sportsbh? Og finnes de med innlegg, så man ikke blir helt flat? Takk for svar! Anonym poster: 9d6fa18fcd02ff3250ee7905e5a99eea
Løvetanten Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Jeg bruker sports-BH for at ikke puppene skal hoppe og sprette, for det gjør vondt Hadde jeg kunne sluppet så hadde jeg gladelig droppet hele BH´en. Kan ikke tenke meg du trenger det når puppene ikke skvetter omkring når du løper...
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Jeg har lik kropp som deg På H&M har de noen til 149, om jeg husker riktig, som har litt innlegg. Altså kan man se en liten bulk når jeg har dem på, og ikke HELT flatt slik det er med vanlige sports-bher. Av og til bruker jeg også en vanlig bh og sports-bh over den. Anonym poster: d0fde64eea29685afd2534a5a63bf610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå