snurk Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 I høst dro kjæresten min til utlandet for et halvt år utveksling. Vi var forelsket og hadde det veldig fint sammen. Før han dro var vi på ferie sammen og alt var bare lykke. Rett før han reiste fortalte han meg plutselig at han ikke trodde et avstandsforhold ville fungere og han ville at vi skulle gjøre det slutt. I desperasjon på at alt skulle falle i grus fikk jeg overtalt han til å gi oss en sjangse, før man vet jo aldri før man har prøvd. Han gikk med på det. Under utenlandsoppholdet hannes fortalte han meg alltid at han savnet meg, at jeg var det beste som hadde skjedd han og at han elsket meg. Alt i alt syns jeg avstandsforholdet gikk helt greit, selv om jeg savnet han grusomt mye. Han kom hjem igjen nå i januar, og rett før han kom hjem snakket vi om hva vi skulle gjøre i sommerferien og at vi skulle besøke hans familie i påsken. Alt virket helt normalt. Problemet er at han helt ut fra ingenting plutselig ville gjøre det slutt med meg igjen fordi han ikke har noen følelser for meg. Jeg ble ufattelig knust! I ny desperasjon sa jeg at ville at vi skulle gi det en sjangse, for man kan jo ikke forvente at alt skal være perfekt når han har vært borte i nesten ett halvt år. Han sa han skulle vurdere det. For ett par dager siden var vi sammen og så film, da var han veldig kosete og både kysset og klemmet på meg. Men så plutselig så hører jeg ingenting mer fra han igjen, når jeg foreslår om vi skal spise middag sammen eller se film så har han alltid noe annet han skal gjøre. Jeg blir helt gal av det hele, for jeg vet ikke hvor jeg har han. Er det jeg som er ufattelig dårlig å tolke signaler? Føler meg nesten litt naiv, for jeg vil jo så gjerne at det skal fungere.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 he is just not that into you. det er nok ikke noe vits å mase og gi han dårlig samvittighet. han brukte nok bare avstandforhold unnskyldningen fordi han ikke hadde så mye følelser igjen og nå som han er hjemme igjen måtte han slå opp med deg på nytt. Anonym poster: 8a3d7d590cdf0561ac760dcca4784a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå