Imax Skrevet 17. mars 2004 #1 Skrevet 17. mars 2004 Her er meldingen jeg har fått: Det har i disse dager blitt startet et superbra initiativ for å skape en bedre hverdag for oss alle. Foreningen for et rausere samfunn (ble startet under en fuktig aften under by:larm i Bergen), står for gode verdier jeg vil tro at alle kan enes om. Hva er Foreningen for et rausere samfunn? Vi har sett oss lei av kjipe kommentarer, misunnelse og dårlige holdninger ønsker vi å oppmuntre til større romslighet overfor andre mennesker, deres væremåte og meninger. Foreningen for et rausere samfunn er et opprop mot smålige holdninger, og for en mer raus og romslig en. Rausere Samfunn Der kan du også melde deg inn. Det eneste du forplikter deg til er å være litt mere raus mot de du omgås, og å oppfordre andre også til å bli litt mere rause igjen og så videre.... Målet er en million medlemmer.
Suzy Skrevet 17. mars 2004 #2 Skrevet 17. mars 2004 Men den lenka er null verdt Imax... får bare beskjed om at siden ikke eksisterer jeg :-( Suzy prøver å være raus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå