Gjest ms_kwang Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Den siste uka, har det blitt så utrolig mye reklame på firefox o.o Enten reklamer som popper opp, nederst, øverst, på siden (som man må klikke vekk) Har kjørt x antall programmer for å finne ut om det er min laptop, men ingenting er funnet >.< Er det noen andre som har lagt merke til det? jeg blokkerer allerede mye av popups, men ikke alt som blir tatt vekk, er døds irriterende -.- Noen andre som har lagt merke til det, eller er det bare meg? Florerer med popups på facebook,vg,dagbladet, oooog her inne på KG, bare søke inne på Google får jeg ikke mye popups x)
Sugerøret Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 (endret) Virus? Hvilke program har du kjørt ?? Ville anbefalt : http://housecall.tre...endmicro.com/ trend micro. Godt kjent du kan ta online test eller laste ned gratis test til maskinen din http://www.malwarebytes.org/ malwarebytes ,last ned gratis versjonen Jeg bruker add ons for FF. Inkl. Adblock plus, noscrip og ghostery.For aldri pop ups Endret 28. januar 2013 av Kårky
Gjest ms_kwang Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 får det ikke på opera, er bare på firefox Har kjørt virusprogram,malware, og det er 2 popups som kommer hele tiden: Microsoft -ala din data kjører tregt! Adobe /Flash- dette program tillegget har kræsjet blablabla nei, jeg er ikke dum, jeg trykker ikke på de. men er døds irriterende Er ikke sånn mange heller, de aller fleste gangene sniker de seg inn på siden, om jeg scroller ned, følger reklamen etter -.-
RockPaperScissor Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Regner med at du har satt firefox til å blokkere pop-ups? Har selv brukt firefox i en evighet, men får ytterst sjeldent noen pop-ups. Kun på en bestemt side.
Gjest ms_kwang Skrevet 28. januar 2013 #5 Skrevet 28. januar 2013 Nei den blokkerer hele tiden Er bare de 2 som jeg sa øverst som hopper opp, skal printscreen og legge ut hvordan de ser ut xD *neste gang de sniker seg fram....*
Lutetium 71 Skrevet 31. januar 2013 #6 Skrevet 31. januar 2013 Kjør Kaspersky, det tar virus og annet slagg før windows-oppstarten. Kan være vanskelig å fjerne sliktno om windows allerede er oppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå