Gå til innhold

Norwegian - endre billett, funker det ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle ut og reise 13-17 februar. Pga noen uforutsette ting er jeg nødt til å reise 16-20 istedenfor. Tidligere har det jo gått an å endre billetter på Norwegian mot et gebyr. Da var det snakk om 150kr per strekning om prisen på dine nåværende var dyrere enn de du skal endre til, eller mellomlegg + noe annet gebyr hvis de du skal endre til var dyrere.

Jeg får bare opp som om jeg skal kjøpe helt nye billetter.. altså, jeg får ikke endret reisen i det hele tatt mot gebyr, men jeg får opp at jeg skal kjøpe helt nye billetter til fullpris... Har de sluttet med å endre billetter?

Anonym poster: 1ca542babcabcaa2cee41932dfbd3633

Skrevet

Jeg betalte tidligere nesten 1000kr. Og nå må jeg betale 900 (prisen for begge billettene tur/retur).

Skrevet

Ring kundeservice - det er det enkleste

Skrevet

Jeg får bare opp som om jeg skal kjøpe helt nye billetter.. altså, jeg får ikke endret reisen i det hele tatt mot gebyr, men jeg får opp at jeg skal kjøpe helt nye billetter til fullpris... Har de sluttet med å endre billetter?

Det skal være mulig å endre billetter, det valget kommer opp under reisedetaljer. Men du må betale et gebyr + evt mellomlegg hvis den nye billetten er dyrere. Ofte kan det være billigere å bare kjøpe en ny billett for den ene strekningen. Du kan også få tilbake skatter og avgifter for den ubenyttede billetten.

Anonym poster: 1fda646843ce9c923dcd19314d66b3ec

Skrevet

Det skal være mulig å endre billetter, det valget kommer opp under reisedetaljer. Men du må betale et gebyr + evt mellomlegg hvis den nye billetten er dyrere. Ofte kan det være billigere å bare kjøpe en ny billett for den ene strekningen. Du kan også få tilbake skatter og avgifter for den ubenyttede billetten.

Anonym poster: 1fda646843ce9c923dcd19314d66b3ec

Ja, og jeg har prøvd, men det skjer ingen "endring" - endringen som skjer er at jeg kjøper helt nye billetter til fullpris. Mine nåværende billetter er dyrere enn de jeg prøver å endre til - så det burde jo bare vært et gebyr, men jeg får bare opp under hele prosessen at jeg skal kjøpe helt nye billetter.

Skrevet

Jeg endret billetter på lørdag. Jeg endret reisedag fra søndag til mandag. Null problem.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke går hos meg. Hvor mye betalte du når du endret da? :klo:

Skrevet

Jeg har til og med prøvd å endre reise og retur hver for seg... :sukk:

Skrevet

Har du registrert profil på norwegian.no? I såfall er det bare å logge inn der, trykke på "mine reiser" og deretter trykke på "se detaljer" på den aktuelle reservasjonen. Da får du opp en del alternativer, så er det bare å velge "endre reise" og så velge de datoene du heller vil reise.

Mener å huske at endringsgebyret er 249kr per strekning.

Skrevet

Har du registrert profil på norwegian.no? I såfall er det bare å logge inn der, trykke på "mine reiser" og deretter trykke på "se detaljer" på den aktuelle reservasjonen. Da får du opp en del alternativer, så er det bare å velge "endre reise" og så velge de datoene du heller vil reise.

Mener å huske at endringsgebyret er 249kr per strekning.

Jada, jeg vet alt dette :jepp: men i min "handlekurv" for å kalle det det, blir ingenting trukket fra. Feks at min reise nå koster 1500kr. Den jeg ønsker å kjøpe er 1000kr. La oss si jeg da må betale 500kr t/r for å endte. Hos meg er det bare lagt til som en helt ny reise (men det står datoene det skal endres fra-til i en boks). Så det er i teorien som om jeg kjøper en helt ny reise, uten å betale mellomlegget bare :klo:

Skrevet

Da ville jeg ringt inn til kundeservice i morgen, evt skrive på facebooksiden til Norwegian. De der (på fb) kan ikke hjelpe deg med endringen, men de har kanskje svar på det du lurer på.

Skrevet

Da ville jeg ringt inn til kundeservice i morgen, evt skrive på facebooksiden til Norwegian. De der (på fb) kan ikke hjelpe deg med endringen, men de har kanskje svar på det du lurer på.

Det skal jeg :jepp: Tenkte bare høre om det fortsatt eksisterte siden det ikke dukket opp hos meg. Lenge siden jeg har endret en billett! :) Takk!

Skrevet

Du har ikke kjøpt uendrbare billetter, da?

Anonym poster: 60bb473e3011854a10d5aefc7a746d67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...