Strikkemamma Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Er mineralfoundationen fra The bodyshop bra? Er ute etter et bra men billig produkt.
terri Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Jeg var ikke noe spessielt imponert over den.. Jeg har brukt brukt ganske mange forskjellige mineralfoundations, og det beste jeg har prøvd er fra L.A. Minerals! viss du googler det så finner du mange som er veldig fornøyde I tillegg er det billig, det koster ca 150 kr for en stor krukke, og du kan få kjøpe små vareprøver (som faktisk varer ganske lenge) sånn at du slipper å kjøpe en stor krukke i feil farge
Strikkemamma Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2013 Jeg var ikke noe spessielt imponert over den.. Jeg har brukt brukt ganske mange forskjellige mineralfoundations, og det beste jeg har prøvd er fra L.A. Minerals! viss du googler det så finner du mange som er veldig fornøyde I tillegg er det billig, det koster ca 150 kr for en stor krukke, og du kan få kjøpe små vareprøver (som faktisk varer ganske lenge) sånn at du slipper å kjøpe en stor krukke i feil farge Hvor kan jeg få kjøpt dette?
Gjest BabyBlue Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Den fra The Body Shop er fæl - mamma har den, og forstår ikke hvordan hun klarer å påføre den. Den stikker og klør og gir et lite imponerende resultat...
terri Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 Hvor kan jeg få kjøpt dette? Laminerals.com Sendes fra USA. Det bruker å gå ca 10 dager før jeg får varene holder meg under 200 kr, sånn at jeg slipper ekstra forsinkelse med toll og ekstrakostnader. Da kommer varene rett i postkassen!
Gjest Euforia Skrevet 29. januar 2013 #6 Skrevet 29. januar 2013 Vil også anbefale deg mineralhygienics, den synes jeg er kjempebra OG kjempebillig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå