Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mineralfoundationen fra The bodyshop bra? Er ute etter et bra men billig produkt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ikke noe spessielt imponert over den..

Jeg har brukt brukt ganske mange forskjellige mineralfoundations, og det beste jeg har prøvd er fra L.A. Minerals! viss du googler det så finner du mange som er veldig fornøyde :)

I tillegg er det billig, det koster ca 150 kr for en stor krukke, og du kan få kjøpe små vareprøver (som faktisk varer ganske lenge) sånn at du slipper å kjøpe en stor krukke i feil farge :P

Skrevet

Jeg var ikke noe spessielt imponert over den..

Jeg har brukt brukt ganske mange forskjellige mineralfoundations, og det beste jeg har prøvd er fra L.A. Minerals! viss du googler det så finner du mange som er veldig fornøyde :)

I tillegg er det billig, det koster ca 150 kr for en stor krukke, og du kan få kjøpe små vareprøver (som faktisk varer ganske lenge) sånn at du slipper å kjøpe en stor krukke i feil farge :P

Hvor kan jeg få kjøpt dette? :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Den fra The Body Shop er fæl - mamma har den, og forstår ikke hvordan hun klarer å påføre den. Den stikker og klør og gir et lite imponerende resultat...

Skrevet

Hvor kan jeg få kjøpt dette? :)

Laminerals.com

Sendes fra USA. Det bruker å gå ca 10 dager før jeg får varene :) holder meg under 200 kr, sånn at jeg slipper ekstra forsinkelse med toll og ekstrakostnader. Da kommer varene rett i postkassen!

Gjest Euforia
Skrevet

Vil også anbefale deg mineralhygienics, den synes jeg er kjempebra OG kjempebillig. :)

Skrevet

Takk, skal sjekke ut ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...