Gjest Lompa Skrevet 17. mars 2004 #1 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg er bare innom og kikker litt på de forskjellige forumene. Her tok jeg me glitt ekstra tid, for dette er noe jeg ser så veldig frem til selv.... Gifter meg med verdens skjønneste mann til høsten,og vi har blitt enige om å kutte pilla en gang rundt årsskiftet. Gleder meg sånn,men gruer meg litt også. Jeg er fryktelig utålmodig av meg,nemlig...:-) I mellomtiden ønsker jeg aller dere andre her inne lykke til,og gratulerer alle som allerede er gravide. Kan nesten ikke vente til jeg er en av dere..... (Verpesyk? JEG???) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 18. mars 2004 #2 Del Skrevet 18. mars 2004 Hei! Jeg er også ganske ny her, og sikkert like verpesyk som deg!! Tror jeg blir gaal viss jeg ikke får startet prøvingen snart! Men utdanning er vel litt viktig og... Skjønner ikke hvordan du orker å vente helt til årsskiftet! (jeg har mer enn nok med å holde meg til september kommer! :oops: Lykke til med bryllupet iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 20. mars 2004 #3 Del Skrevet 20. mars 2004 Kan ikke annet enn å slenge meg på her.... Kaller meg bare den "verpesyke" forums snuseren i natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå