Gjest Anonym Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 En veninne av meg sin nye kjæreste har nettopp vært utro mot henne. Utroskap som i å ha sex på fylla med en som han tidligere har hatt sex med. Dette er veldig vanskelig for veninnen min da hun virkelig trodde (og fortsatt tror) at han er en grei fyr, og at han kan forandre seg. Hun ser på han på en måte som ingen andre gjør og jeg vet det de har er ekte. Dette gjør det veldig vanskelig for hun å droppe han, selvom alle sier hun burde det. Fyren har rykte på seg på å være player, men har i det siste prøvd å forandre seg for hun, noe som det har virket som at han har gått inn for på ekte. Med minus dette utroskapgreiene da.. Problemet er at jeg, som henne, klarer litt for godt å se det fra to sider. Ja, han var en drittsekk, og utroskap er utilgivelig. Men jeg har selv kjæreste, og vet at om han hadde gjort det samme, så hadde jeg sikkert tilgitt han fordi det er vondere å miste han helt. Er vi bare dumsnill og godtroende? Er det virkelig sånn at en gang utro, alltid utro, eller kan faktisk fyren forandre seg?
Puppmania Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Jeg kunne aldri fortsatt å vært sammen kjæresten min om han var utro. jeg kunne sikkert gjort en dumsnill avgjørelse og tilgitt han.. men jeg hadde aldri klart å stole på han igjen. Hva kommer du til å tenke neste gang han er på fest/byen/med "gutta" ? jeg hadde aldri klart å slappe av med det...
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Han har rykte for å være en player, de har et ferskt forhold, og han har allerede vært utro mot henne. Hvor vanskelig beregning er dette egentlig?
Gjest anonym Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Når ble det bedre å være pessimist enn optimist?
Gjest mann Skrevet 28. januar 2013 #5 Skrevet 28. januar 2013 Når ble det bedre å være pessimist enn optimist? Når er det bedre å være naiv en realist? Fyren er utro i det som burde være nyforelskestiden. Også får han "sympati" for han virkelig jobber for å slutte å knulle rundt. Jeeeezzzz. Tror vennina til TS får tryne skikkelig og kaste bort tid på denne bikkja noen år til før rullgardina går opp.
Gjest Silvermist Skrevet 28. januar 2013 #6 Skrevet 28. januar 2013 Fyren har rykte på seg på å være player, men har i det siste prøvd å forandre seg for hun, noe som det har virket som at han har gått inn for på ekte. Med minus dette utroskapgreiene da.. Priceless! 3
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2013 #7 Skrevet 28. januar 2013 Utroskap er det verste man kan gjøre, det er ikke godtatt noen som helst plass hos meg iallefall.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2013 #8 Skrevet 28. januar 2013 Her er det bare å gjøre som min venninne Hun han var utro med - forøvrig en gammel venninne av min venninne - prøver å få han for seg selv. Prøver å være så søt og forståelsesfull, lokke lokke. Så da dumper man ham... og den nye dama blir direkte uinteressant, bare en puledokke rett og slett. Man gir han et ørlite håp, før man slamrer døren igjen. Varm, kald, varm, kald. Man vet selvfølgelig hva han sier til den andre dama for å holde henne på gress, så her er det fritt fram for å trekke i trådene og pine både horebukken og ludderet. Samtidig går man ut, dater andre og slikker sine sår. Hot and cold- kommunikasjonen man utsetter typen for kan like gjerne en kreativ venninne gjøre (late som om hun er deg), så lenge det foregår skriftlig.
dobri123 Skrevet 28. januar 2013 #10 Skrevet 28. januar 2013 Kan godt hende han ikke gjør det igjen, men det er virkelig vanskelig å komme over utroskap. Det å stole på personen igjen er tøft og krever en masse tid og tålmodighet! Ikke alltid det er verdt det..
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 28. januar 2013 #11 Skrevet 28. januar 2013 Ja, dere er dumsnille. Vil du virkelig være med en fyr som tydeligvis ikke respekterer deg? Når det i tillegg er i starten av forholdet bør i hvertfall varsellampene lyse. Han er en player, men prøver å forandre seg? Om du liker en person nok, så har du ikke noe behov for å ligge rundt. Tilliten er jo borte fra dag en, og uten den er det jo ingenting å bygge videre på.. Det blir bare å pine seg selv å skulle fortsette. Hvorfor ikke finne en gutt som vil ha deg, og kun deg? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå