Gå til innhold

Har jeg følelser for henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjent ei jente i noen måneder nå, vi har pratet en del på facebook og sms, men har ikke gjort noe sammen utenom et par fester/vors. Jeg vet at jeg liker henne godt, hun er morsom å prate med og litt søt men jeg vet ikke om jeg har noe mer følelser for henne. Mye av grunnen til det er at jeg aldri har vært i et forhold før eller følt noe mer enn vennskap ovenfor noen. De siste ukene har vi pratet veldig mye mer enn før.

Nå har hun begynt å snakke med en annen gutt også, som jeg har fått inntrykk av at liker henne. (Jeg har møtt han en gang). Jeg merker nå at jeg vil ha henne for meg selv, ikke at jeg eier henne på noen måte og vi er jo bare venner. Men jeg er kanskje litt sjalu? Jeg vet rett g slett ikke, men betyr dette at jeg kan ha mer følelser for henne, bare at jeg ikke vet det enda eller er det rett og slett bare konkuranseinnstinktet som trår til?

Anonym poster: 59ee01e049f4a38c68a6e7082338e799

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som det er noe følelser der, når du bli sjalu fordi hun har god kontakt med annen gutt. Men hva med å be jenta med ut på noe som ikke nødvendigvis inneholder alkohol, så finner du kanskje ut mer av de følelsene?

Skrevet

Flere innspill eller?

Jeg er så uerfaren og usikker når det kommer til slike ting.

Skrevet

Vanskelig å svare på. Likevel er det godt mulig at du har følelser for henne. For meg kan det virke slik. Du reagerer jo på at han andre karen tilsynelatende liker henne.

Tenker du mye på henne? Fantaserer du om henne? Føler du deg ekstra glad, liksom ti tonn lettere etter å ha pratet eller chattet med henne? Svar ærlig. Jeg kan banne på at du gjør det.

Skrevet

Du kan ikke spørre oss om slikt, og hva du kaller det du har er vel ikke så farlig,det er jo hva du føler som teller.

Vet det er et kjipt svar, men det er jo sånn det er

Anonym poster: 5e18b53066d85b2cf12c940742f69609

Skrevet

Man kan bli smått sjalu, og også betatt uten å egentlig ha følelser.

Du vet det når det skjer; da tenker du ofte på personen, dagdrømmer om henne, fantaserer om henne - du har lyst på henne og det kribler i magen avogtil om hun kommer nær deg.

Dette tar jo ofte litt tid å bygge opp, men om det aldri skjer - da har man ikke følelser nok til at det vil vare særlig lenge.

Om du blir godt kjent med henne og merker tanken på at hun skulle bli sammen med noen andre gjør vondt, da er du forelsket ;)

Anonym poster: f01c5984b3d9bffd8a58c2ff0a07f534

Skrevet

Vanskelig å svare på. Likevel er det godt mulig at du har følelser for henne. For meg kan det virke slik. Du reagerer jo på at han andre karen tilsynelatende liker henne.

Tenker du mye på henne? Fantaserer du om henne? Føler du deg ekstra glad, liksom ti tonn lettere etter å ha pratet eller chattet med henne? Svar ærlig. Jeg kan banne på at du gjør det.

Jeg tenker noen ganger på henne ja, nesten hele tiden nå etter han andre kom inn i bildet. Tenker på hva som kan skje videre, ser for meg forskjellige utfall og slikt. Jeg har fantasert om henne ja, men vil ikke si jeg føler med ti tonn lettere etter jeg har pratet med henne. Men jeg kjenner en sånn følelse hver gang jeg ser henne logger på, jeg får en melding eller noen ganger bare at hun svarer meg hvis det har gått en stund.

Man kan bli smått sjalu, og også betatt uten å egentlig ha følelser.

Du vet det når det skjer; da tenker du ofte på personen, dagdrømmer om henne, fantaserer om henne - du har lyst på henne og det kribler i magen avogtil om hun kommer nær deg.

Dette tar jo ofte litt tid å bygge opp, men om det aldri skjer - da har man ikke følelser nok til at det vil vare særlig lenge.

Om du blir godt kjent med henne og merker tanken på at hun skulle bli sammen med noen andre gjør vondt, da er du forelsket ;)

Anonym poster: f01c5984b3d9bffd8a58c2ff0a07f534

Tenking og fantasering står det om ovenfor, men ja jeg har lyst på henne. Det klibrer litt i magen ja når hun sitter nærme meg eller vi er nær hverandre. Det var et tidspunkt på en fest for litt siden hvor vi sto og snakket, jeg så henne inn i øynene og fikk utrolig lyst til å kysse henne der og da, men jeg turte ikke. Tanken på det er iallefall litt sårende.

Skrevet

Så utifra det jeg skrev ovenfor har jeg altså ekte følelser for henne?

Skrevet

Så utifra det jeg skrev ovenfor har jeg altså ekte følelser for henne?

Hvis du trenger å spørre det spørsmålet til utenforstående for å få bekreftelse så har du nok ikke de helt store følelsene for dama....

Skrevet

Er du usikker er egentlig svar nok i seg selv.

Den dagen du liker en jente mer enn på det venneskaperlige vil du merke det på hele deg. Du vil ha lyst til å være sammen med henne så mye som mulig, du vil kjenner en reaksjon i kroppen når hun smiler til deg, og du vil tenke på henne hele tiden gjennom dagen.

Det er mange som sier at de har vært forelsket uten å ha det slik, men de har ikke vært skikkelig forelsket. De har tatt til takke med.

Det kan hende det du føler nå er starten på en forelskelse, men det vil du finne ut av ut i fra hvor mye tid av døgnet hun vil vandre i tanken dine videre.

Skrevet

^ Jepp. His du må spørre så har du ikke følelser. Sjalusien er helt normal og betyr overhode ikke at du har følelser for dama.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...