Bridget Jones Skrevet 17. mars 2004 #1 Del Skrevet 17. mars 2004 Vi har akkurat kjøpt oss KAKADUE :-) Er det noen som har noe tips om mat, bading, lære de ting osv.? Som dere skjønner er jeg helt ny på dette område :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 17. mars 2004 #2 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg hadde en kakadue en liten stund(passet den for en dyrebutikk). Første regel: La den sitte minst mulig i bur. Vår hadde store psykiske problemer fordi eieren hadde solgt han. Den plukket av seg fjæra. De er VELDIG oppmerksomhetssyke og trenger mye aktivitet. Vår ville være med på alt vi gjorde! Husvask, oppvask, bading... Den elsket å sitte på toppen av skjermen og rocke til musikken jeg spilte. Men den elsket også å bite i stykker lister, støvsugere, viktige papirer og sko.... :evil: Kjøp masse leker og ha et STORT bur. De er dyre, men det er en finfin investering. Varier lekene. Flytt på dem. Ta noen frem og gjem andre vekk en stund. De er utrolig søte! Lærer raskt å snakke og de elsker å kose. :D Ellers burde du vel søke litt rundt på nettet... Regner med at du har satt deg inn i basic-kakaduehold før du kjøpte den, men man får aldri nok kunnskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå