Gå til innhold

Noen som har opplevd en drastisk, varig forbedring hos mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på de som har begynt med en negativ slask, eller en utro dust, eller en som bare er helt på bærtur. - Men som har forandret seg til å bli drømmemannen, fordi han ville det selv.

Hvordan var utgangspunktet og hvordan ble sluttresultatet? Hvor lang tid tok det, og hvor tålmodige var dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Ehh... eg ville vel ikkje hatt noko med ein negativ salsk eller ein utro dust å gjere uansett? Slike menn ville eg aldri vurdert som ein potensiell partner, eg ville skydd dei som pesten.

• Liker 6
Skrevet

ja exen min , som viste seg å være en utro slask som tok meg for gitt forandret seg tilslutt.

han tok kontakt med meg 3 år etter at vi slo opp over utroskapen hans. da hadde han blitt dumpet av to damer der hun siste var utro , og han hadde endelig forstått hvor mye han såret meg gjennom forholdet vårt.

jeg håper han nå har forstått litt mer om å respektere andre og at han kanskje kan bli en ok kjæreste for noen i fremtiden. ellers er jeg ekstremt glad for at forholdet med han lærte meg at man aldri skal bli i et dårlig forhold med et håp om at den andre kan forandre seg. Jeg har i dag en helt fantastisk samboer.

Anonym poster: 9388205ed2d92894493afaa3fbd2baed

Skrevet

Kjæresten min var en utro drittsekk med alle damene han hadde før meg. Slik var han med meg og helt til jeg tokk han. Ble helt knust å sendte han på dør. Han gråt seg tilbake å har vært en drømme kjæreste i ettertid :) var fælt, å skulle ønske at han hadde latt være men samtidig så valgt han selv å gi opp en livsstil han hadde hadt i maaaange år og vi ente med å vokse av det. Nå er det full åpenhet her i huset!!!

Jeg er en av de damene som trodde hun ALDRI ville fortsatt i et forhold etter noe sånt. Men jeg et glad jeg gjore det nå.

Skrevet

Niks, samboeren min var perfekt fra den stunden jeg traff han! :rodmer::yvonne:

Sant Morten? :hjerter_rundt:

Anonym poster: b7e6322677406c0f7e0ab472fceb1b59

Skrevet

Varer en liten stund og så er du tilbake. Enkelt og greit så kan man ikke forandre personligheten til noen.

• Liker 1
Skrevet

Ikke hos samboeren min nei (...), men jeg har sett det hos min far. Han var sterkt alkoholisert og veldig, veldig lat - hjalp aldri til i huset, var arbeidsledig, satt i en stol fra morgen til kveld og var sur. Så plutselig sluttet han å drikke på ukedager, begynte å ta vare på husdyrene, vaske, støvsuge, lage mat og ordne og sa det egentlig burde være en selvfølge siden han tross alt bodde der. Det kan nok ha noe å gjøre med at min mor konfronterte ham og fortalte at hun ikke kunne være med den han hadde vært lengre.

Anonym poster: 3f1c4f2204f7673d51acda8890986989

Skrevet

Tenker da på de som har begynt med en negativ slask, eller en utro dust, eller en som bare er helt på bærtur. - Men som har forandret seg til å bli drømmemannen, fordi han ville det selv.

Hvordan var utgangspunktet og hvordan ble sluttresultatet? Hvor lang tid tok det, og hvor tålmodige var dere?

Nei, er enig med en bruker over her - jeg kan da få bedre enn som så, så hvorfor kaste bort tiden på et håpløst tilfelle?

Anonym poster: 09de21ef307490f1fb443fb6e5ec9e72

Skrevet

Så klart man kan forandre seg... men man skal så klart ikke satse på at andre gjør det!

Skrevet (endret)

Det er nok lærerikt å bytte partner. Jeg føler at jeg har utviklet meg i en bedre retning hver gang jeg har byttet dame, og føler at jeg til en viss grad unngår å gjøre samme feil med disse forskjellige damene.

Forhold er jo samhandling og samspill. Mer eller mindre. Det finnes folk som passer greiest sammen, og som har lett for å spille hverandre gode.

Endret av I Grosny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...