Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2004 #1 Skrevet 17. mars 2004 Jeg hørte to stykker snakke sammen på bussen, og han ene sa han gikk på subutex og "nøtter". Er temmelig sikker på at det ikke er hasselnøtter...
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2004 #2 Skrevet 17. mars 2004 hm... har hørt at muskatnøtter skal gi rus, men tviler på at det var det de mente kanskje det er en egen type kryddernøtter for narkomane?? brente heroinmandler? honning og hasjnøtter?
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2004 #3 Skrevet 17. mars 2004 Vi har sikkert misforstått det er ikke cashewnøtter men hasjnøtter. Dyslektikere har mer moro.......
CalvinCalvin Skrevet 17. mars 2004 #4 Skrevet 17. mars 2004 Jeg hørte to stykker snakke sammen på bussen, og han ene sa han gikk på subutex og "nøtter". Er temmelig sikker på at det ikke er hasselnøtter... -dersom personen 'gikk' på noe, kan det muligens ha vært sine 'føtter'?
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2004 #5 Skrevet 17. mars 2004 -dersom personen 'gikk' på noe, kan det muligens ha vært sine 'føtter'? var på bussen og rimelig sikker på at han ikke gikk på sine føtter, der han satt....
CalvinCalvin Skrevet 17. mars 2004 #6 Skrevet 17. mars 2004 var på bussen og rimelig sikker på at han ikke gikk på sine føtter, der han satt.... Ah! Jeg forstår Da satt han sikkert der imens han 'gikk' på subtex da
Laina Skrevet 18. mars 2004 #8 Skrevet 18. mars 2004 Men subutex er jo også tabeletter... Så om han gikk på subutex og nøtter, er vel nøtter slang for en spesiell type tabeletter? Eller gikk han på tabeletter og tabeletter? Evt. subutex og subutex?
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2004 #9 Skrevet 19. mars 2004 Tror subutex blir sett på som noe "luksus" produkt innefor miljøet. Kanskje subutex er for luksus til å kalles for "nøtter"? Det er vanlig å kalle benzodiasepinene for "nøtter" (rohypnol,valium etc) Subutex er såvidt jeg vet et morfinliknende preparat eller et opiat. Sånn tolker jeg det, men det kan jo være personen mente noe annet?? Du får spørre neste gang du treffer din lokale narkoman....
Dødspingvinen Skrevet 20. mars 2004 #10 Skrevet 20. mars 2004 Koffert-tenkende meg gikk inn her og trodde det var snakk om noe helt annet.. Klarer ikke å fnne ut noe om disse nøttene på kvasir, heller. Har søkt på alt jeg kunne tenke meg innen dop-uttrykk, men har ikke fått noen svar. Men ble helt sinnsykt nysgjerrig.
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2004 #11 Skrevet 20. mars 2004 Subutex og "nøtter"? Så ikke helt den nøtte sammenhengen der.... Hvis jeg skjønte deg rett så trodde du "nøtter" kunne være en preferanse til testikler?? Tror nok det var tabletter det var snakk om ja....
Gjest Tex Skrevet 26. mars 2004 #12 Skrevet 26. mars 2004 *fikk meg en god latter på morrakvisten her* Ellers har jeg hørt at "nøtter" skal være piller av typen Paralgin Forte o.l., men jeg kan selvsagt huske feil....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå