Gå til innhold

hmmm, den perfekte personlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei

Da lurer jeg på hvordan dere vil beskrive personligheten til deres framtidige (nåværende/eks) sin personlighet?

Hva er turn on og hva er turn off?

har fundert på dette en stund (jeg er jente) og lurer på hva de single faktisk ser etter i sine dater? :blomst: :blomst:

Anonym poster: 517bc246262888ebe77681cb6f286ffc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den perfekte personligheten er personligheten til mennesker som tør være seg selv og stå for den de er! Mennesker som ikke prøver å kopiere andre for å bli bedre, men som går inn i seg selv og ser på de tingene som hemmer dem til å være et bedre menneske å jobber med dette.

Ingen er perfekt og målet skal ikke være å bli perfekt. Målet må være å bli den beste utgaven av deg selv og at det er mer enn bra nok!

• Liker 3
Skrevet

Turn-on:

ei som vet hva hun vil ha, og hva hun ikke vil ha både i livet generelt, innen jobb og innen kjærlighet.

humor, selvinnsikt og selvironi.

omsorg, trygghet og ærlighet

Turn-off:

arbeidsnarkomane, arroganse, uselvstendig

• Liker 1
Skrevet

Turn on:

- ærlig

- snill

- omtenksom

- litt dirty

- sjarmerende

- tar initiativ

- positiv

- gode holdninger osv

turn off:

- lat

- forventer at alt skal komme dalenes i fanget

- røyker

- pessimist

- klager mye :P

• Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Bortsett fra selvfølgeligheter (mener jeg) som at han må være ærlig, snill og hyggelig og behandle meg med respekt, er det viktig for meg at en mann:

-har humor og selvironi

-er åpen og flink til å kommunisere

-kan snakke med meg om flere ting enn forholdet vårt og hva som går på TV - vil at vi skal kunne diskutere og filosofere litt sammen

-både gir og tar i mot omsorg

Liker ikke (sånn bortsett fra selvfølgeligheter som slemme og voldelige osv) menn som:

-er late

-er selvhøytidelige

-er veldig opptatte av sport...

-er dårlige på å kommunisere og ikke kan fortelle meg om hva de tenker og føler om både forholdet vårt og generelt sett

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Det vil jo være unikt for hver enkelt. men siden det er relativt trygt å slenge ut egen matchliste her så kan jeg jo gjøre det;

I praksis matche min egen, så vi kan utfylle og engasjere hverandre.

Åpen

Real

Varm

Sterk psyke, han får en annen sterk psyke å leke seg med

Gjerne snakksalig, - så er vi to som slås om ordet

Vennlig, men ikke dumsnill eller med kuet nakk

Trygg på seg selv

Handlingskraftig

Leken

Edit: Editeringstull

Endret av Lille-pus
Skrevet

Han er snill, pålitelig, punktlig, en god pappa og mann, omgjengelig, har humor, og jevnt, godt humør, leken og spøkefull, er arbeidsom, allsidig, har mange interesser, omsorgsfull.

Skrevet

He’s ever so deep

‘The theme for me is love and the lack of it. We all want that and we don't know how to get it, and everything we do is some kind of attempt to capture it for ourselves.’

10 reasons to love Ryan Gosling ;)

Anonym poster: 8d574b38bdfa37f4108fd3258d8c0f79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...