Gå til innhold

Er i forhold med 2/3 kvinner, begynner å balle på seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger faktisk synspunkt fra noen kvinner angående dette. Her er saken:

Har vært i lag med 2 kvinner, A og B, og nå nylig har ting begynt å balle seg til med en siste kvinne, C.

A: Har vært sammen med henne i 2 år nå, hun er den "offisielle" kjæresten. Vi bor ikke sammen, og sexlivet har begynt å dabbe av. Vi er glade i hverandre, men hadde et punkt der vi begynte å drifte...som led til

B: Møtte henne for 3 mnd siden, da forholdet til meg og A skli litt ut. Sexen er fantastisk, og hun ser på meg som en kjæreste. Vennene hennes kaller meg typen hennes. Jeg prøver å holde dette forholdet litt overfladisk...sex, besøk, og noen kosekveld her og der.

Men nå nylig, for 2 uker siden, møtte jeg en veldig fin og hyggelig jente, C.

Vi har møttes noen ganger, hatt sex, og pratet om alt mellom himmel og jord. Hun virker ganske klengete (noe som verken A eller B er), og har en magefølelse at dette kommer til å blåse alt.

Har lyst å få avsluttet på en måte der jeg åpenbart ikke driter meg ut, å ser ut som en totalt klovn. Begynner også å bli utrolig vanskelig å sjonglere på alt dette, med tanke på tid, synkronisering, og konsistente forklaringer.

Hva ville dere kvinner ha gjort? Utifra FB har ikke jentene noen bekjentskap eller sosiale sirkler som kræsjer med hverandre.

Anonym poster: e1fcda70a05a77f9d8a76270b7672306

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør bryte med alle tre. Og holde deg alene en god stund fremover.

Eier du ikke selvrespekt??

Anonym poster: 5ad0a2fe0e9651ee4186ba3571e2429a

• Liker 3
Skrevet

Redd for å se ut som en total klovn?

Du ER allerede en klovn, og ganske mange verre ting.

• Liker 12
Skrevet

Haha, herlig trolletråd. Her blir det fyrverkeri.

:popcorn:

Skrevet (endret)

Har vært i lag med 2 kvinner, A og B, og nå nylig har ting begynt å balle seg til med en siste kvinne, C.

A: Har vært sammen med henne i 2 år nå, hun er den "offisielle" kjæresten. Vi bor ikke sammen, og sexlivet har begynt å dabbe av. Vi er glade i hverandre, men hadde et punkt der vi begynte å drifte...som led til

B: Møtte henne for 3 mnd siden, da forholdet til meg og A skli litt ut. Sexen er fantastisk, og hun ser på meg som en kjæreste. Vennene hennes kaller meg typen hennes. Jeg prøver å holde dette forholdet litt overfladisk...sex, besøk, og noen kosekveld her og der.

Vi har møttes noen ganger, hatt sex, og pratet om alt mellom himmel og jord. Hun virker ganske klengete (noe som verken A eller B er), og har en magefølelse at dette kommer til å blåse alt.

Har lyst å få avsluttet på en måte der jeg åpenbart ikke driter meg ut, å ser ut som en totalt klovn. Begynner også å bli utrolig vanskelig å sjonglere på alt dette, med tanke på tid, synkronisering, og konsistente forklaringer.

Hva ville dere kvinner ha gjort? Utifra FB har ikke jentene noen bekjentskap eller sosiale sirkler som kræsjer med hverandre.

Det er vel allerede for sent, eller?

Endret av Snulla
  • Liker 3
Skrevet

Mitt syn er at du ikke er moden nok og heller ikke i stand til å opprettholde et godt forhold. Du hadde et valg. Inngå et forhold til B eller ikke gjøre det. Du valgte å gjøre det med begrunnelsen at du og A hadde en dårlig periode. Ergo er ikke du i stand til å opprettholde et normalt og sunt forhold.

I et bra forhold jobber enseg gjennom dårlige perioder, en søker ikke trøst hos andre.

La de gå, alle tre. De fortjener bedre enn det her.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

syns du skal sjonglera med alle og dele ALT her, så får me litt underhaldning!

Skrevet

Og du har alle tre på facern og det går fint, ja? Hahaha. Tvilsomt.

Skrevet

Stakkars. Skikkelig kjip ufrivillig situasjon du er i altså. :hug:

...

Skrevet

Har vært i lag med 2 kvinner, A og B, og nå nylig har ting begynt å balle seg til med en siste kvinne, C

Håper bare dette er et forsøk på å provosere.

Skrevet

Deaktiverte min egentlige FB konto for en stund siden, har et par fake brukere om jeg trenger å snoke.

Anonym poster: 6f68d6b8d3ec206e8dc273ff1b3ea9c1

Skrevet

Deaktiverte min egentlige FB konto for en stund siden, har et par fake brukere om jeg trenger å snoke.

Om du trenger å snoke?

Hvem skal du snoke på? Det er jo du som er den rette sniken, snoken (om dette er sant da)

Skrevet

Ja, særlig at menn som holder på sånn skriver om det her inne :)

Skrevet

For et tilfeldig sammentreff at alle har åpne kontoer slik at du kan sjekke hvem de er venner med og sammenligne mot hverandre, da. Har du et dataprogram du har laget som fikser dette, eller har de kanskje bare fem venner hver, slik at det går fint å holde oversikten?

Skrevet

Gå for B, gjør det slutt med A og C.

Anonym poster: ee8852099e110fd606bc1da19b863faa

Skrevet

Vet ikke om du troller, men mine tanker: Fortell A at du trenger en pause og at du er usikker på forholdet.

Så sjekker du om B kan fungere som kjæreste og C forteller du at du at du nettopp har kommet ut av et forhold og ikke sikker på om du er klar for et forhold enda.

Anonym poster: 385439fa6623ffcd2de4cd3b396d5991

• Liker 1
Skrevet

Samle alle tre du, så tenker jeg de blir enige om hvordan de kan dele på deg :pls:

Anonym poster: dda7bcd35c9bd32079dbc75617fac062

• Liker 2
Skrevet
:skratte: Morsom er du, det skal du ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...