sajk Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 (endret) Hei! Her om dagen var jeg kunde hos en arbeidspass. (innen min utdanning) Og jeg fikk et tilbud jeg ikke kunne si nei til. Og jeg har takket ja til denne jobben. ( Bra lønn og 1 times kortere kjøring til jobb 1 vei) Jeg er nå i foreldrepermisjon og skal egentlig begynne hos min nåværende arbeidsgiver til uken. De ringte for noen rundt jul og lurte på om jeg kom til å komme tilbake til jobben. Og jeg sa ja. Nå kommer jeg jo tilbake, men bare for oppsigelsestiden når jeg sier opp i dag. Og jeg føler meg sikkelig råtten! Tror du arbeidsgiver kommer til å tenke over det? + Er det greit å sende oppsigelse på mail? ( arbeidsgiver er aldri på arbeidsplassen og bor 3 timer unna) Bør jeg da ringe og så sende mailen? Takk for svar : ) Endret 28. januar 2013 av sajk
Gjest LadySizz Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Skyldfølelse skal du ikke ha. Det er helt normalt å bytte jobb nå og da Men synes absolutt du bør ringe og informere sjefen din,før du sender en skriftlig oppsigelse. Lykke til i ny jobb!
sajk Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2013 Jeg ringte i stad og det gikk veldig bra : ) skulle t.o.m få sikkelig bra attest osv :D takk for svar : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå