Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!

Haha, jeg er singel, men begynner å bli tåelig lei av dette. Ensomheten sniker seg på, og jeg ønsker meg en gutt i livet.

Spørsmålet mitt er hvordan dere traff deres kjæreste, og hvordan dere ble interessert i hverandre. Kanskje noen tips om steder i Oslo eller effektiv flørt kommer opp ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ble spleiset igjennom min beste venninne. Han var kompis med samboeren hennes :)

Anonym poster: 43ad77030d1e2924333e3b0be6cea258

Skrevet

Idrettsarrangement :)

Skrevet

Møteplassen!

Skrevet

Jobben!

Skrevet

Studentidrettsklubb. Ble kjent på trening/sammenkomster etter trening.

Skrevet

På byen, traff igjen en gammel bekjent.

Anonym poster: a9d8868244b2e4023f8c38490bf9477f

Skrevet

Kollektivet min storebror bodde i:) Hvor hans kjekke bestekamerat også bodde:)

(jeg bodde i nabokollektivet på andre gangen)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Traff mannen min gjennom mmorpg

Traff min ex på mIrc

Traff min kjæreste før der igjen gjennom felles venner

Ellers har jeg truffet noen kortvarige på byen, konserter osv

Skrevet

Nettspill.

Anonym poster: a468edb87074d0f401b73c3517c94260

Skrevet

Hjelp!

Haha, jeg er singel, men begynner å bli tåelig lei av dette. Ensomheten sniker seg på, og jeg ønsker meg en gutt i livet.

Spørsmålet mitt er hvordan dere traff deres kjæreste, og hvordan dere ble interessert i hverandre. Kanskje noen tips om steder i Oslo eller effektiv flørt kommer opp ;)

Vi møttes på byen og ble introdusert av felles venner. Den samme kvelden satte jeg ned grunnlaget og var klar i talen når det kom til hva jeg ville. At jeg var lei tull og tøys, og så frem til en hverdag med en som var en kjærnekar.

Sånn ble det. Jeg visste mine grenser og mine behov. Jeg var glad at jeg møtte en som var villig til å utvikle seg med meg, og som ikke bare var ensporet og tverr...

Skrevet

Traff kjæresten på butikken. Han ba meg ut på kaffe og jeg våget å si ja. :)

Skrevet

Jeg fikk kontakt med min via KG. Vi begynte å spille Wordfeud etter en tråd her inne, og vel, sånn ble det :fnise:

• Liker 2
Skrevet

På Studentersamfundet i Tr.heim :) Begge er frivillige der, møttes på en fyllefest hvor han lurte meg til å gi fra meg nr mitt :P

Skrevet

Felles bekjente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...