Gå til innhold

Hvordan opprette en konto på Playstation Store?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal opprette en konto på Playstation Store.

Men jeg får det ikke til!

Det står at jeg skal trykke på PlayStation Network, og som underkategori skal det komme Registrer deg.

Dette viser ikke for meg. Det står bare Logg på.

Når jeg trykker på logg på så kommer det opp en annen mailadresse og passord. Dette er ikke mitt, men en kompis sitt.

Jeg har aldri laget min egen konto på Playstation Store, så jeg kan ikke trykke på Glemt passord heller.

Jeg har søkt på nettet, men klarer ikke å finne noe som kan hjelpe meg. Er det noen her ute som kan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååh... må jeg gjøre det på nettet alså.. Trodde jeg måtte gjøre det playstationen :sjenert:

viser bare hvor flink jeg er!

Tusen takk!

Hehe, kanskje du kan gjøre det der også men jeg eier ikke en Playstation :/

Håper du får registrert deg en konto nu da.

Skrevet

Hehe, kanskje du kan gjøre det der også men jeg eier ikke en Playstation :/

Håper du får registrert deg en konto nu da.

Det har jeg!

Og nå skal jeg kjøpe mange spill og spille til jeg blir frisk igjenn :danse:

Skrevet (endret)

åååh.. fikk opp dette når jeg skulle logge meg inn:

Du kan ikke logge på med en annen brukers logg-på ID (e-postadresse).

Hva skal jeg gjøre da?

-forresten så har jeg endret passordet for det leste jeg kunne være løsningen.

Endret av Notisblokk
Skrevet

Ingen som vet noe? :(

Skrevet

Ingen som vet noe? :(

Ikke vær lei deg. Har en genial kompis som sitter her og drikker og spiller litt PS3. Fyren er et orakel.

Gå helt til venstre i hovedmenyen på PS3en. Der er du logget inn med din kompis sin bruker. Blant alternativene i den kolonnen finner du "opprett ny bruker" eller noe lignende. Velg det, trykk på den brukeren, og hvor det tidligere stod "Logg inn" står det nå "Registrer deg" i kolonnen "PlayStation Network." Deretter velger du "Opprett ny bruker", fyller ut de nødvendige opplysningene og vips, du er good to go.

Skrevet

Ikke vær lei deg. Har en genial kompis som sitter her og drikker og spiller litt PS3. Fyren er et orakel.

Gå helt til venstre i hovedmenyen på PS3en. Der er du logget inn med din kompis sin bruker. Blant alternativene i den kolonnen finner du "opprett ny bruker" eller noe lignende. Velg det, trykk på den brukeren, og hvor det tidligere stod "Logg inn" står det nå "Registrer deg" i kolonnen "PlayStation Network." Deretter velger du "Opprett ny bruker", fyller ut de nødvendige opplysningene og vips, du er good to go.

Tusen takk snille du :)

Men det der klarte jeg heldigvis..

Nå har det oppstått et nytt problem. Når jeg skal logge inn med min bruker kommer dette opp:

Hva skal jeg gjøre da?

Jeg leste på nettet at jeg måtte kansje endre passordet, og det har jeg gjort. Men kommer fortsatt ikke inn.

Skrevet

Tusen takk snille du :)

Men det der klarte jeg heldigvis..

Nå har det oppstått et nytt problem. Når jeg skal logge inn med min bruker kommer dette opp:

Hva skal jeg gjøre da?

Jeg leste på nettet at jeg måtte kansje endre passordet, og det har jeg gjort. Men kommer fortsatt ikke inn.

Hva med å bruke en annen e-postadresse?

Skrevet

Hva med å bruke en annen e-postadresse?

Hvilken da?

Min er jo nyregistrert, og det har bare vert han kompisen som har vert pålogget på min ps3.

Utrolig irriterende at når jeg først vil spille så får jeg det ikke til :P

Skrevet

Hvilken da?

Min er jo nyregistrert, og det har bare vert han kompisen som har vert pålogget på min ps3.

Utrolig irriterende at når jeg først vil spille så får jeg det ikke til :P

Du må sikkert bruke din egen. Men det er viktig at du endrer bruker (helt til venstre i hovedmenyen) først.

Jeg kan ikke så mye mer enn deg om dette her, hahah.

Skrevet

Du må sikkert bruke din egen. Men det er viktig at du endrer bruker (helt til venstre i hovedmenyen) først.

Jeg kan ikke så mye mer enn deg om dette her, hahah.

Brukeren er min den, har ingen andre brukere. haha.. nei skal ikke være så lett :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...