Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lett for å få urenheter i t-sonen og reagerer lett med røde kinn. Så jeg har renset med sensitiv(REN) i noen uker og det har blitt mindre kviser i t-sonen. Jeg begynte med den som er for urenheter i t-sonen rensen og kremen for to dager siden og nå har jeg fått masse kviser i pannen. Kan det være best å gå tilbake til bare sensitiv rens og krem igjen? Jeg vet at kremen for t-sonen kan få ut kviser før huden blir helt fin igjen, men nå føler jeg meg helt jævelig, med masse kviser i pannen. Er det feil/riktig å gå tilbake med bare rens og krem for sensitiv hud som får bort masse kviser?!

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Skjønner ikke helt hvorfor det skal være feil å bruke de produktene som hjelper deg med å bli kvitt kviser. :)

Endret av Mortem
Skrevet

Jeg har lett for å få urenheter i t-sonen og reagerer lett med røde kinn. Så jeg har renset med sensitiv(REN) i noen uker og det har blitt mindre kviser i t-sonen. Jeg begynte med den som er for urenheter i t-sonen rensen og kremen for to dager siden og nå har jeg fått masse kviser i pannen. Kan det være best å gå tilbake til bare sensitiv rens og krem igjen? Jeg vet at kremen for t-sonen kan få ut kviser før huden blir helt fin igjen, men nå føler jeg meg helt jævelig, med masse kviser i pannen. Er det feil/riktig å gå tilbake med bare rens og krem for sensitiv hud som får bort masse kviser?!

Det er masse rart som kan føre til kviser. Jeg får dem av stress, når jeg er forkjøla, og dersom jeg spiser noe med fargestoffer i. Sikker på det ikke er noe slikt?

Ellers er vel 1-3 uker vanlig tid å få et utbrudd på (selv om rensen fungerer), men om du har brukt REN lengre vil jeg nesten tro det ikke er det heller..

Anonym poster: 4b1ef0787acb96da30c550206d19fa53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...