AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Del Skrevet 28. januar 2013 Og som maler ommatt og ommat om hvor slemmme og urettferdig gamle exer har vært med dem. Ja endog blottlegger alt av tidligere forhold. Hva tenker dere om dem? Anonym poster: af0528caa4f1870802d6bb1908f77445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaia Skrevet 28. januar 2013 #2 Del Skrevet 28. januar 2013 Dem om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 28. januar 2013 #3 Del Skrevet 28. januar 2013 De har et behov for å snakke om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fjellhamster Skrevet 28. januar 2013 #4 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg tenker at du har et lite interessant liv som må irritere deg over dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #5 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg tenker at du har et lite interessant liv som må irritere deg over dem. Nei, igrunn ikke. Bare interressert i mennesker generelt. <Jeg bare lurer hva det er med dem når de aldri ser ut til å ville gå videre. Men la gå, enkelte trenger vel tid.... MEN.... det er synd i alle som sit og græt når livet danser og fæla læt. Anonym poster: af0528caa4f1870802d6bb1908f77445 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #6 Del Skrevet 28. januar 2013 Er du ikke ferdig med å henge deg opp i hva bloggere gjør ennå?? Skaff deg et liv! Anonym poster: eff7d5e7d0213504ce84a0b0e8606300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #7 Del Skrevet 28. januar 2013 Oi.Sann. Her var det krutt gitt! Ja jeg var alltid et nyskjerrig barn, men nå var det ikke det som var tema. Hvorfor bruke dyrebare tiden din på å svare i en tråd som ikke er konstruktiv for deg? Jeg holder på med en viktig særoppgave og det er derfor jeg spør... : ) Anonym poster: af0528caa4f1870802d6bb1908f77445 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #8 Del Skrevet 28. januar 2013 Oi.Sann. Her var det krutt gitt! Ja jeg var alltid et nyskjerrig barn, men nå var det ikke det som var tema. Hvorfor bruke dyrebare tiden din på å svare i en tråd som ikke er konstruktiv for deg? Jeg holder på med en viktig særoppgave og det er derfor jeg spør... : ) Anonym poster: af0528caa4f1870802d6bb1908f77445 ro ro til fiskeskjer...... Anonym poster: eff7d5e7d0213504ce84a0b0e8606300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #9 Del Skrevet 28. januar 2013 To spør egentlig to forskjellige spørsmål: hva syns du om de som utlever seg selv på nett, og hva syns du om de som utlevere andre på nett. Her kan det bil to forskjellige svar. Folk er forskjellig, noen er ultrasosiale og ellers "spot light" andre er reserverte og anonyme. Sånn er det også på internettet. jeg som er anonym(åpenbart) syns det er tull alt sammen. Jeg tenker at ingen i verden hadde giddet å lese hva jeg spiser om dagen, hvor jeg trener og hva jeg har på meg,men når man ser på toppblogger, så er det vist det som er populært. De som utleverer mer personlige problemer, har jeg litt styggere tanker om..Nemlig at de kanskje ikke var så heldige i IQ lotteriet. Vi har sett flere eksempler på at bloggingen har påvirket livet negativt, at noen mammabloggere har mistet barna, bilder som havner på feil steder, mobbing osv. Men for meg så handler det først og fremst om informasjon. Informasjon er makt. Når du forteller noe privat til en venn, legger du en del av din trygghet og ditt liv i han sine hender. Hva han velger å gjøre med denne informasjonen er opp til han. Det kan være at han er en god venn og bryr seg, men det kan også være at han er en drittsekk og kommer til å sladre. Og når folk vet private, flaue, rare,negative ting om livet ditt, så blir det ofte misbrukt. Det er noen manpiulerende mennesker som mener at hvis man ikke forteller alt til alle, så betyr det at man ikke kan stå for egne valg, som om man er nødt til å forsvare sine valg i livet ovenfor vedkommende. Personer som utlever informasjon om andre, gjerne exer uanonymt, syns jeg er bare drittsekker, det er også utrolig lavmål og svakt. Anonym poster: 103eae3f19ae9e1e4ce030715a709e25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå