Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er den at jeg tok verdens beste pappa, kjærest og samboer tilbake etter han i 3 måner var på villspor og gjore alt for og komme over meg etter et brudd som jeg ikke så komme etter en krangel.

(skal være sakt vi hadde hatt det tøft i et par år)

Han håppet rett til noen andre og jeg fikk den største kjærlighetssorgen ever. ikke for at jeg savnet han så grusomt, men for at han sviktet meg og barana som han gjore.

tiden gikk og jeg begynte og ha det bra... det trur jeg han merket for han var veldig og ville ha kontakt fordi om han hadde hun andre.

så en sen kveld etter han hadde levert alle 3 barna satt vi åss ned å snakket... HAN snakket til langt på mårra's og jeg var så gla innvendig pga av han virkelig elsket meg og han angret så på det han gjore!!

han sa han hadde lært og måtte dessverre lære på den harde måten men han var 100% sikker på at det var meg og barna han ville være sammen med.

etter noen månder sa jeg OK, vi prøver! Nå 1 år etter burde jeg være happy. han er verdens beste og gjør ALT for å vise det er meg han vil ha. han er bare helt fantastisk <3

problemet mitt er at jeg klarer ikke se forbi de månene han hadde hun andre..

tankene om hva de gjore og alt han sa til henne gjør meg fullstendig tullete!

er det pga av det enda er ferskt?? (snart 1 år siden)

vil jeg en dag klare å se forbi det dumme han gjore å fokusere på oss som famile og drite i hun andre??

har så lyst å bare aldri mer tenke på "dem", men det bare dukker opp ;/

pliiiiis se forbi skrivingen min pga av dyseleksi og kom med noen gode råd til meg... jeg trenger det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke passivt sitte og vente på at bitterheten skal gi seg. Du får ta et valg, og bare bestemme deg for at gjort er gjort. Følelsene dine vil komme tilbake innimellom, men du får skyve dem vekk, og fokusere på at livet er godt i dag.

Det du dyrker, det gror. Tenk deg om før du vanner. :-)

Gjest fjellhamster
Skrevet

Når bitterheten gir seg er det du og du alene som kan gjøre noe med.

Skrevet

ts

takk for svar :)

ja jeg vet jeg er den eneste som kan gjøre noe med bitterheten jeg bærer rundt alt det hær, men skulle ønske den med tider og stunder kunne gi seg litt selv.

merker ting blir lettere og jeg trøster meg hele tiden med at hun aldri betydde noe før han. det vet jeg og det sier familen hannes og som såg dem sammen.

MEN er så sårt og tenke på at dem prøvde, og at han gjore alt for og komme over meg med og faktsik såre meg så mye som han gjore.

Hun fikk "kjenne" hans kjærlighet og nærhet i noen måner og jeg trur det er DET som stikker i hjerteroten.

vi har 7 år sammen og jeg hater tanken på at noen andre har fått oppleve hannes kropp og varme :'(

Skrevet

Det som skjedde får du ikke gjort noe med. Kanskje ville du hatt godt av å snakke med en fagperson på et familievernkontor. Det virker som du ennå ikke er "ferdigsnakket", slik at du kan legge det bak deg.

Skrevet

Minner om forumets regler for bruk av sms-språk og dialekt. Innlegg som bryter med dette videre vil bli fjernet.

Tekola, mod.

Skrevet

ts

takk for svar :)

ja jeg vet jeg er den eneste som kan gjøre noe med bitterheten jeg bærer rundt alt det hær, men skulle ønske den med tider og stunder kunne gi seg litt selv.

merker ting blir lettere og jeg trøster meg hele tiden med at hun aldri betydde noe før han. det vet jeg og det sier familen hannes og som såg dem sammen.

MEN er så sårt og tenke på at dem prøvde, og at han gjore alt for og komme over meg med og faktsik såre meg så mye som han gjore.

Hun fikk "kjenne" hans kjærlighet og nærhet i noen måner og jeg trur det er DET som stikker i hjerteroten.

vi har 7 år sammen og jeg hater tanken på at noen andre har fått oppleve hannes kropp og varme :'(

Jeg har opplevd omtrent akkurat det samme som deg. Og jeg også slet litt i begynnelsen ang hun andre.

Men pga en situasjon (orker ikke helt å ta den historien her) så fikk jeg vite at den damen han hadde hatt som rebound slet etterpå, hun satset med en mann hun hadde vært forelsket i lenge (var en eks som hele veien har elsket han, og da det ble slutt kastet hun seg på) og hun ga alt hun hadde for at de skulle ha det bra, etterpå så fikk hun det helt forferdelig da hun skjønte at han hele tiden (4 uker....) hadde brukt henne. Det fikk meg til å tenke tilbake på en gang jeg opplevde det, og selvfølgelig er dette en barnslig oppførsel og finne seg en rebound. Men oppi dette er det den som ble brukt som ofte sitter igjen og har det verst... Hun ble brukt fordi mannen prøvde å komme over noen som han i utgangspunktet visste han ikke ville komme over.

Anonym poster: 8ff05de5d61337757eefe5b00fc639b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...