Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags regler og grenser setter du/dere opp

i forholdet?

Min samboer kan ikke ha kontakt med x-damene

sine, og ikke jobbe sammen med andre "damer".

Dette for å unngå mange problem, tro meg!

Han setter ikke andre grenser over for meg enn

å slutte sende sms med x'n min. ( det er selvsagt

helt ok!)

La meg få deres regler og grenser :)

Anonym poster: 5e3c69205408e6fe7e3fa11051256b76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan ikke jobbe sammen med andre damer? Hvordan ordner sjefen hans det da? :klo:

• Liker 21
Skrevet (endret)

Jeg og min kjæreste har faktisk ingen regler for hvem vi kan snakkr om, men vi har ikke problem med at noen av oss flørter/er utro.

En regel kjæresten derimot ville ha, er ikke mobil i senga når vi skal legge oss (den ble også utvidet til når vi ser på film/serier)

Endret av JulieUdugelige
Skrevet

Vi har felles spilleregler ovenfor andre av det motsatte kjønn, vi er enige om hva som er rett og galt.

Skrevet

Vi har ingen regler, bortsett fra sunn fornuft, hensyn og respekt til hverandre.

• Liker 20
Gjest fjellhamster
Skrevet

Å sette opp slike regler gir jammen et godt grunnlag for respekt og et trygt forhold ja...... Ikke...

Vi har ingen regler, men begge innehar da sunn fornuft og respekt for den andre og seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Ikke jobbe med andre damer?

Er ikke i forhold nå men et forhold basert på regler og ikke respekt, lojalitet og ærlighet kunne jeg nok ikke vært i.

Skrevet

Har ikke fastsatt noen regler, men har gjensidig respekt for hverandre og da er det noen ting man bare ikke gjør.

Hvis jeg følte at jeg måtte nekte kjæresten å JOBBE med andre damer så tror jeg at jeg hadde valgt singellivet. Må være utrolig vondt å være så mistenksom og sjalu.

Skrevet

Vi har som "regel" at vi ikke gjør ting på egenhånd som vi ikke ville gjort foran hverandre. Eks, sitte på fanget, spandere drinker, o.l.

Unntaket er flørting ;)

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet (endret)

Flørting og kyssing med andre er ok, skal man gå lenger må det klareres med partneren først. Felles kjente er i utgangspunktet off-limits.

Prate, danse, jobbe og/eller klemme med personer av motsatt kjønn det være seg X,Y eller Z'er har vi ingen regler for, og det hadde kvalt meg om det skulle bli så rigid.

Endret av Amazing Cunt Wig
  • Liker 1
Skrevet

Hva slags regler og grenser setter du/dere opp

i forholdet?

Min samboer kan ikke ha kontakt med x-damene

sine, og ikke jobbe sammen med andre "damer".

Dette for å unngå mange problem, tro meg!

Han setter ikke andre grenser over for meg enn

å slutte sende sms med x'n min. ( det er selvsagt

helt ok!)

La meg få deres regler og grenser :)

Anonym poster: 5e3c69205408e6fe7e3fa11051256b76

Hva i all verden sier han til sjefen sin for å klare dèt?? :sjokkert:

Anonym poster: eb7eb1c425b704f0cb38fad9ba848671

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøver å sette opp en regel om at han ikke får ta med seg mobilen inn når vi skal sove (grunnen er at han får melding om at han får mail samt vanlige sms, noe som bråker, siden han ikke skrur av vibrering eller lyd!), men han får det liksom ikke inn. :sukk:

Skrevet

Bruke hodet, sunn fornuft og vise respekt.

• Liker 3
Skrevet

Regler i et forhold? Den er ny for meg!

Stoler på kjæresten min og omvendt.

• Liker 6
Skrevet

Er du 15 år ? Kan ikke arbeide med damer fordi det fører til problemer? Er ikke regler du trenger, men noen som tror på monogami.

Og nei, vi har ingen regler.

Anonym poster: ffd57475326de2326d1e275ffbaca113

Gjest Funky Punk
Skrevet

Vi har ikke regler.

Vi har samme syn på hvordan vi vil ha det i forholdet derimot. Det innebärer ingen utroskap...noe mer kommer jeg ikke på.

Vi gjör som vi vil ellers egentlig

Skrevet

Vi har ikke noen slike regler for hverandre. Vi er da voksne mennesker som kan å oppføre oss. Ingen av oss er sjalu eller kontrollerende.

Skrevet

Ingen sex med andre som kan, eller hvor det er mulighet for utveksling av væsker, med mindre ny partner er "godkjent" av den andre. Dette er pga SOS risiko og at kondom er ikke 100 % trygt.

Gi beskjed om når en er, og ikke er, tilgjengelig for den andre.

Det er egentlig de eneste to jeg kommer på.

Skrevet

Regler?? Det holder vel i massevis at vi klarer å bruke hodet (det på toppen, altså) ;-) Tror jeg hadde følt meg kvalt og flyktet i motsatt retning hvis han hadde presentert et sett med regler da vi ble sammen, gitt..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vi har ingen regler, bortsett fra sunn fornuft, hensyn og respekt til hverandre.

Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill og for øvrig kan man gjøre som man vil.

Om min samboer hadde lagt opp til et regime hvor jeg ikke kunne ha kontakt med ekser (ikke at jeg har mye kontakt med de, men en er faktisk en fjern venn) eller jobbe med menn, hadde han vært i ekskategorien rimelig kjapt.

Når vi gjør ting hver for oss, som reise på turer eller er på byen, pleier vi å sende hverandre en og annen melding. Men om det går en dag uten dette, så er ikke det noen krise akkurat.

Edikt: Utroskap er naturligvis no-no, men det er da en selvfølge.

Endret av Rosalie
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...