AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Ja, ble kjent med en jente på en personal fest, og hun er utrolig nydelig! Jeg små-flørtet over facebook og vi chattet vel i ca 40 minutter før hun måtte legge seg kl 23:30. Så da vet jeg at vi er godt til prats, og kunne sikkert ha masse annet å snakke om. Nå er det dette jeg sliter litt med, ta det fra skjermen til virkeligheten. Hvordan skal jeg be henne med ut, jeg er redd middag og kino virker litt for cheesy, eller hva.. hun står mye på langrenn og jeg er ikke god i det, men har lyst til å gjøre noe morsomt med henne som første date. Vil bare at den første daten ikke skal ha så stor press av å være en date, heller en vennskapelig sammenkomst som kan utvikle seg. Hva ville dere likt å gjøre med en gutt som du vet liker deg, men du ikke helt vet ennå. Nå er jeg litt usikker på om hun liker utseende mitt, jeg er ikke stygg, men jeg er heller ikke en av de utrolig kjekke guttene, men jeg mener at utseende ikke har så veldig mye å si med mindre man har det morsomt sammen. Anonym poster: f99bf2edc72bce3a286428b862cbc58b
levelivet Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Spør om hun vil lære deg å !gå på! langrenn! 1
Gjest Lille-pus Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Hva med å spørre om en lunch ? En kunstutstilling ? En tur, i betydningen å gå tur ? Jeg vil tro det er fint å finne noe som gjør at man kan snakke litt løst sammen om det man ser/opplever
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Ikke kino. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så populært. Man får jo ikke sagt noe. Jeg liker best kaffe, øl e.l. fordi det gir mulighet til å snakke skikkelig, men siden dere har snakket en del allerede er sikkert ikke langrenn dumt! :-) Anonym poster: 9410532caefc56e5dc1b57480a8c4460
Gjest Lincoln Skrevet 28. januar 2013 #5 Skrevet 28. januar 2013 Hvis du har langrennski så høres det ut som en grei aktivitet hvis du vet at hun går mye på det. Hør om hun er med på en tur til helgen f.eks. Men husk å ta følgende hint uansett hva du spør om: - Er hun "opptatt" den dagen og ikke kommer med et alternativt forslag = ikke interessert - Er hun "trøtt/sliten" og kan ikke møte deg = ikke interessert Er hun interessert så vil hun treffe deg. Er hun ikke interessert så vil hun ikke treffe deg. Såpass enkelt kan det summeres opp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå