AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Hei Jeg har fullført det som tidligere het GK salg og service og VK1 salg og service, men tok aldri læretida så jeg har ikke noe fagbrev. Jeg tok egentlig denne linja bare for å ta noe for jeg viste egentlig ikke hva jeg vile bli og fordi jeg ble mobbet gjennom hele barne og ungdomsskolen slet jeg med en alvorlig depresjon og selvmordstanker som har fått fikk meg til å forsøke å ta mitt eget liv flere ganger. Etter salg og service gjorde jeg flere omvalg som endte med at jeg måte bryte hver gang pga. sykdommen som ingen andre enn meg visste om på den tiden så jeg har brukt opp ungdomsretten min. Jeg er nå 23 år og går på arbeidsavklaringspenger på NAV og saksbehandleren min nevnte noe om utvidet rett som man kunne søke om man har vært syk. Er det noe som vet noe om dette som kan hjelpe? Hvem skal jeg snakke med osv.? På forhånd takk for alle svar. Anonym poster: 556867cc8996b2f1938ae0b593dbe07a
Topplue Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Du kan kontakte PP- og Oppfølgingstjenesten. Eventuelt rådgiver ved den siste skolen du var elev.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå