Gå til innhold

dating...hjelp meg med tegntolking:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke datet på maange år før nå. Dater en deilig fyr for tiden og vi gjør både dagligdagse og andre ting sammen , jeg har møtt noen av vennene hans, vi overnatter...osv. Relasjonen vår er litt uavklart, men vi er ikke sammen...tror vi begge føler det er for tidlig å ta det helt dit. Jeg lurer i grunn på mye som har med dating å gjøre, har fallt totalt ut på hva som er tegn på ditten og hva som er tegn på datten...men hva tror dere? At vi henger ut over flere dager i strekk må vel bety mer enn ons (ons er det forsvidt ikke uansett, i så fall har vi hatt mange ons:p ), at han tør å vise meg til kompisene betyr vel også mer enn kun en løs forbindelse...? men, betyr det noe spesielt når han ikke ønsker at jeg skal date andre menn eller er det vanlig å være eksklusive når man er i date-fasen?

Jeg føler meg så dum som spør disse spørsmålene, men får vel bare innse at jeg ikke kan dette med dating, haha.

Anonym poster: abe5ade5e0bf0ca4b64657f0944aba05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er nok på god vei :)

Anonym poster: b5f2f5e14b9927b75053f71ccec5d811

Skrevet

Dette er nok begynnelsen på noe som kan føre til et forhold, hvis det fortsetter å utvikle seg i positiv retning. Slik jeg ser det så dater dere, men har kommet såpass langt i prosessen at det blir helt feil å date andre. Når man dater er det jo for å treffe noen man kanskje kan bli kjæreste med, og når man har funnet noen så holder man seg til den ene til man finner ut om det blir noe mer eller avtar.

Det er en god utvikling når man inkluderer venner og vil se hvordan man har det sammen også sammen med andre og ikke bare alene. Nyt de gode følelsene og bruk tid på å bli kjent med hverandre så skjer det hele ganske så naturlig. :)

Skrevet

Han jeg har holdt på med et par måneder nå var på akkurat samme måte. Det var kjempefint. Så dumpet han meg, plutselig ut av det blå. Jeg hadde ikke hatt forhåpninger om jeg var deg.

Anonym poster: f4e6988eb97fce05ce709944efaf3978

Skrevet

Dette er nok begynnelsen på noe som kan føre til et forhold, hvis det fortsetter å utvikle seg i positiv retning. Slik jeg ser det så dater dere, men har kommet såpass langt i prosessen at det blir helt feil å date andre. Når man dater er det jo for å treffe noen man kanskje kan bli kjæreste med, og når man har funnet noen så holder man seg til den ene til man finner ut om det blir noe mer eller avtar.

Det er en god utvikling når man inkluderer venner og vil se hvordan man har det sammen også sammen med andre og ikke bare alene. Nyt de gode følelsene og bruk tid på å bli kjent med hverandre så skjer det hele ganske så naturlig. :)

Vi har kanskje kommet så langt i prosessen ja. Selv om vi ikke har datet lenge i det hele tatt. Vi har kjent hverandre en stund da og forsøkt å få til et uformelt møte (type fest med andre), men det er først nå det har blitt ordentlig dating ut av det.

Uansett, tror ingen av oss (i hvertfall ikke jeg) har vært ute etter et forhold nå. Jeg har vært i et laangt forhold som ble slutt for ikke lat for lenge siden, har barn og har tenkt at nå er tiden inne for å bare være fri en periode. Men så går jo ikke ting alltid helt som planlagt da.. Selv om jeg ikke har store forventninger eller forhåpninger til en fremtid sammen med han her, så nyter jeg uansett denne tiden hvor vi har det så fint sammen:)

Skrevet

Han jeg har holdt på med et par måneder nå var på akkurat samme måte. Det var kjempefint. Så dumpet han meg, plutselig ut av det blå. Jeg hadde ikke hatt forhåpninger om jeg var deg.

Anonym poster: f4e6988eb97fce05ce709944efaf3978

Det kan jo selvfølgelig skje her også. han selv mener at jeg kommer til å dumpe han først, haha, så vi får se. Er ikke redd for at ting skal skjære seg egentlig, men er heller mer overrasket over at jeg har det så utrolig bra sammen med en annen mann ettersom jeg hadde bestemt meg for å være singel og fri en god stund nå..

Skrevet

Selv om jeg ikke har store forventninger eller forhåpninger til en fremtid sammen med han her, så nyter jeg uansett denne tiden hvor vi har det så fint sammen:)

Og det er viktigere enn å tenke over hvor dere er, hva det blir til etc. Bare nyt det som er her og nå og så finner dere ut av ting etterhvert :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...