Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et lite lykkesutbrudd; Jeg møtte en gutt i går som er helt fantastisk (hvertfall utifra første inntrykket) !! De finnes der ute:)

vil gjerne ha noen tips til hvordan det er fint å gå frem (litt lenge siden jeg "datet" nå, så er litt rusten)

han ba meg legge til på face da vi sa hade

jeg gjorde det

det er det som har skjedd. vil ikke gjøre noe feil eller bli for gira og skremme bort. hvor fort etter første møtet bør det gå før jeg evt tar kontakt?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

GO WITH THE FLOW. Jeg tror ærlig at folk bekymrer seg for mye og at det er grunnen til at man ødelegger for seg selv. Slapp av, dere møttes igår...

Anonym poster: 1206c36efe5bbae720ffce87da642ef4

• Liker 3
Skrevet

Jeg har også møtt bra gutter.. Som har vist seg å ikke være bra for meg. Det er som regel sånn! Is i magen!

Skrevet

Vær deg selv slik vennene dine ser deg, og bruk tid på å bli kjent. Du kan godt sende han en melding i dag hvor du sier at det var hyggelig å treffe han og høre om han har lyst til å finne på noe i løpet av uka. Er han interresert i å treffe deg igjen vil han bare bli glad for det.

• Liker 1
Skrevet

Ta det med ro! Jeg er selv i en slik fase nå der han la meg til på face... Ikke snakk med han med en gang, bruk litt tid.. Om du kan prate med han face til face på dagtid så gjør heller det, så kan du prate med han. Lykke til =)

Anonym poster: 16a5b239beb0e9b556ca4db8957dea0c

Skrevet

Ta det kuli. Jeg er også i en liten lykkerus disse dager da jeg skal møte min aller første fra nettdating nå på lørdag.

Bare ta kontakt med ham på face, vi liker jenter som tar litt initativ. Og for all del, inviter han ut! Flørting funker ikke på nett, dra ut, ha det gøy. Er da man blir best kjent.

Er selv også helt ute av gamet, men gjelder å være avslappet og bare nyte stunden. Ikke vær redd for å drite deg ut heller, personen liker deg allerede godt nok, du vil bare vise du har guts til å være deg selv uansett og det setter vi også stor pris på.

Anonym poster: 35059184b87850d45943401f009fc350

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...