Gjest anonym Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Det har nettopp blitt slutt mellom meg og min kjære. Det er et vondt brudd pga fortsatt veldig sterke følelser, iallefall fra min side. Hovedproblemet er at jeg ikke har tillit til han pga div hendelser, dermed klarer jeg ikke å ha sex med han, så jeg låser meg på en måte. Nå er det som sagt over, blir tøft å ikke ha kontakt fremover da vi har hatt kontakt nesten hver dag i snart to år. Vi har ikke bodd sammen, og har hatt lange perioder hvor vi ikke har vært sammen, også pga turbulent, men vi har alltid hatt kontakt på en måte. Sist vi var sammen nå i helgen, møtte jeg en av vennene hans. Da jeg og kjæresten min kranglet på kvelden, sa vennen hans flere ganger at "kjæresten min" elsker meg. Jeg stusset litt over at han sa det, han hadde drukket endel, og sa det flere ganger da han så at jeg var lei meg. Spørsmålet er : sa han det kun for å trøste meg, eller er det stor sannsynlighet for at kjæresten min har sagt det til han ? Jeg spurte aldri kameraten om "kjæresten min" hadde sagt det, men skulle så gjerne visst... "Kjæresten min" har aldri sagt ordene : elsker deg til meg før, men han har sagt at han er veldig glad i meg. Jeg har heller aldri sagt elsker til han, også bare veldig glad i. Hva tror dere: har "kjæresten min" sagt det til vennen sin , eller sa vennen det bare for å være grei med meg, berolige meg på en måte, fordi han så jeg var lei meg? Skulle ønske jeg spurte kameraten, men det gjorde jeg altså ikke, derfor lurer jeg sånn... Hva tror dere som lese her?
Obiola Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Fylla er fylla, er aldri godt å vite hva folk mener med det de sier. Noen har jo en tendens til å overdrive, kanskje eksen din har snakka med kameraten og sagt nettopp det at han er veldig glad i deg. Når en person har drukket litt mye kan det lett gå over til at man bare bruker ordet elsker, hvor mange er det ikke som elsker hverandre i fylla? Ikke at det blir helt det samme da, men likevel. Eneste måte å finne det ut på er å enten spørre kameraten som sa dette (evt. neste fyll) eller kjæresten din!
Gjest ts Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Fylla er fylla, er aldri godt å vite hva folk mener med det de sier. Noen har jo en tendens til å overdrive, kanskje eksen din har snakka med kameraten og sagt nettopp det at han er veldig glad i deg. Når en person har drukket litt mye kan det lett gå over til at man bare bruker ordet elsker, hvor mange er det ikke som elsker hverandre i fylla? Ikke at det blir helt det samme da, men likevel. Eneste måte å finne det ut på er å enten spørre kameraten som sa dette (evt. neste fyll) eller kjæresten din! Takk for svar. Jeg kjenner ikke kameraten, første gang jeg møtte han den kvelden, men reagerte på at han sa det så ofte. Vil heller ikke spørre "kjæresten" siden det er slutt. Han har såret meg så vil ikke gå inn på det nå. Godt mulig det bare var fylleprat og ingen samtale med "kjæresten" min som jeg hadde håpet på... ts
~white lady~ Skrevet 28. januar 2013 #5 Skrevet 28. januar 2013 Uansett hva han måtte mene så høres det ikke ut som et forhold ment to be. Han får deg til å grine, gjør deg usikker, dere kranger og du har ikke tillit til han. Få han på avstand og etterhvert vil du nok se at det var til det beste.
Gjest ts Skrevet 28. januar 2013 #6 Skrevet 28. januar 2013 Er det ingen sannsynlighet at han har sagt det til kameraten? ts
Pottah Skrevet 28. januar 2013 #7 Skrevet 28. januar 2013 Kan vel hende han har sagt det til kameraten, om de er veldig gode kamerater. Men om du har vært sammen med denne fyren i 2 år og han enda ikke har sagt det til deg, og du føler det som du gjør nå, så tror jeg neppe det har så mye og si.
Gjest ts Skrevet 29. januar 2013 #8 Skrevet 29. januar 2013 Kan vel hende han har sagt det til kameraten, om de er veldig gode kamerater. Men om du har vært sammen med denne fyren i 2 år og han enda ikke har sagt det til deg, og du føler det som du gjør nå, så tror jeg neppe det har så mye og si. Mente du at han ( "kjæresten" min ), ikke har elsket meg siden han aldri har sagt det mens vi var sammen? Når man sier at man er veldig glad i en person, kan ikke det være ca det samme? Jeg har f.eks aldri sagt at jeg elsker han , selv om jeg har følt det flere ganger...er så sterke ord for meg. ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå