AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Er dette bra? http://www.ellipseklinikken.no/no/BEHANDLINGER/Peeling/ Eller har dere noen tips? Max 3000:- Mot store porer, acne og "trøtt" hy. Anonym poster: 266007cf63ee97940d4e9e34d35ce309
Wonders Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 denne fikk jeg framodet da den kunne gi pigmentendringer og arr... vet ikke hvor dypt den går. Jeg har aknearr som er ganske dype så dette har minimal effekt på meg... Kanskje dette er noe for en eldre hud...
Nusseli Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 denne fikk jeg framodet da den kunne gi pigmentendringer og arr... vet ikke hvor dypt den går. Betyr det att du IKKE fick den rekommenderat? Låter ju konstigt att du skulle få ärr av en behandling.. Jag är också intresserad i en bra ansiktsbehandling
Wonders Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 Betyr det att du IKKE fick den rekommenderat? Låter ju konstigt att du skulle få ärr av en behandling.. Jag är också intresserad i en bra ansiktsbehandling Ja, min hudspesialist frarådet meg å ta laser og syrebehandlinger på mine arr fra akne. Fordi arrene er dype, og da kan laser og syren lage arr også forde de må gå så dypt... Men for fine linjer, pigmentflekker osv... så er det muligens anderledes. det er jo ett nytt hudlag som skal komme frem, det er noen ganger behandlingen ikke er vellykket og det blir arr av laseren også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå