Gå til innhold

Postens sporingstjeneste - hvor lang tid tar det?


Mrs. B

Anbefalte innlegg

Har bestilt mobiltelefon fra Tele2 og fikk mail igår kveld om at pakken er underveis. Var også med en link til Postens sporingstjeneste med kollinummer og sånt. Der står det at pakken ble registrert i Oslo idag morges. Har bestilt sånn "Hjem på døren mellom kl. 17-21" tjeneste... kan det hende den da kommer idag, eller kan jeg ikke regne med det?

*utålmodig* :)

Endret av Mrs. B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm...

Tror slike ting ender med "innvelverigsregistrert ditt postkontor" før de sender det videre hjem til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, takk for svar. Får regne med at det kanskje tar et par dager til da. Tenkte det kanskje gikk fortere fordi den skal leveres på døren etter arbeidstid. Det er visst først etter at den er blitt levert hos meg (om jeg ikke var hjemme) at den skulle havne på postkonoret mitt.. men kan jo hende den må innom der først likevel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...

Tror slike ting ender med "innvelverigsregistrert ditt postkontor" før de sender det videre hjem til deg...

Nei, det tror jeg ikke. Jeg bor visstnok nærmere Oslo og de kjører Oslo/Akershus sammen her. Jeg får dermed pakkene samme kveld som de ankommer Oslo. Det er hva Posten sa at de hadde som mål også - å kjøre ut pakker samme kveld som de ankommer. Men om det bare gjelder Osloområdet vet jeg ikke. Ring og hør da vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, kjekt å vite!

Har ikke fått sendt hjem på døren pakker mens jeg har bodd her i Oslo, kun da jeg bodde på bondelandet før i tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå står det at den er ankomstregistrert ved en postterminal som er et kvarters tid fra meg. Da kommer den vel på døren ikveld vel?? *håpefull* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps :)

Jeg mente at den måtte ankomstregistreres noe sted før den kunne sendes eller leveres ut til deg, og etter det du sier nå så tror jeg kanskje fremdeles det... De kan jo gjerne komme til deg/meg/mottaker samme dag som de ankommer Oslo for det, men de må ankomstregistreres noe sted, og dette kan man da se på sporinga.

Kom pakka eller?

Oj.. Er ikke klokka fem enda engang... Da har den nok ikke kommet nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...