Gå til innhold

fortelle partner om tidligere sexpartnere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier vel det meste. Jeg sliter veldig med at kjæresten min ikke vil fortelle meg hvem han har hatt sex med tidligere. Han har sagt hvor mange han har hatt sex med, og jeg vet om ekskjærestene og har null problem med at han har kontakt med eksene i dag. syns det sier seg selv at en person man har vært sammen med i 1-2år fint kan bli sett på som en venninne/venn.

Det jeg sliter med derimot er at han ikke forteller hvem de han har hatt sex med er. ikke type one night stands, men regelmessig. Vi er i et avstandsforhold og jeg liker ikke tanken på at han kanskje chatter/møter dem. og derfor blir alle jentene han er med/snakker med en potensiell trussel føler jeg. Er det normalt å fortelle om tidligere sexpartnere?

Håper jeg ikke er helt alene om dette :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ihvertfall normalt å ikke stille seg sånn at de blir en trussel.

Skrevet

For meg er det ikke normalt. Jeg har ingen ønsker om å vite om tidligere sexpartnere eller ekskjærester, rett og slett fordi jeg ikke bryr meg. Det som er fortid er fortid :)

• Liker 1
Skrevet

Om du, Ts, søker på "sexpartnere" e.l. her vil du finne opptil flere kortere eller lengre tråder som handler om akkurat dette.

Maaaange har svart der. :jepp:

Anonym poster: cc6db050386f0e0208517501fe6f8ff3

Skrevet

Jeg syntes TS har gode poeng.

Fortid kan man ikke endre på men om har kontakt med tidligere fuckfriends/ons så kan det være greit å klargjøre overfor ny partner hvilken historie man har sammen.

Det er forskjell å besøke ei vennine fra barndommen f,eks ei jente som han satt i sandkassa sammen med og ei man har hatt sex med i en 3 mnd periode i fjor.

Hvis jeg hadde fått meg ny kjæreste og vi reiste i selskap med "hennes" omgangskrets så ville ihvertfall jeg visst om hvem hun hadde vært innvolvert i tidligere på samme fest. Sitte der som den eneste uvitende idioten er ingen godfølelse. Det påvirker selfølgelig hvilken kontakt man øsnker å opprette med nye bekjentskaper. Hadde følt meg rimelig idiot om "alle" visste Roger, Kjell og Kåre unntatt meg.

Skrevet

Hmm, aldri hatt det problemet, men dersom du vet om eksene han har vært med i 1-2 år, vet du vel også hvem han har sex med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...