AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Jeg vet rett og slett ikke hvor jeg ska begynne. Vi har nå vært sammen i over 5 år. Det siste halve året føler jeg han har forandret seg veldig. Vet ikke helt om jeg kan si det er i den positive retningen. Det begynte me at hans tålmodighet ikke var like stor som før. Han blir lett irritert og hissig, dette kan gjerne gå utover meg(verbalt). Hvis han ikke finner nøkklene feks., er det jeg som har rotet de vekk, og da har jeg faktisk ikkerørt de..... Etter dette tok seg opp begynte han å være mer fraværende hjemme. Han gjør aldri husarbeid og fprventer nesten at middagen lages av meg når jeg kommer fra jobb(han er student og for det meste hjemme). Jeg gjør rett og slett alt. I tillegg kan jg faktisk ikke huske sist jeg hørte han sa han var glad i meg, elsket meg eller gav meg et komplemang. Jeg sier det daglig te han me svaret, du å. Han tar nesten ikke på meg, er frvørende me kyss og jah. Snakk me han, er liksom det folk sier. Og jeg gjør d uten hell. Og jeg er ikke ute etter å gjøre det slutt! For alt i verden, jeg elsker han av hele mitt hjerte! Men hvordan kan jeg få hans oppmerksomhet mot meg? 5årskrisa(som noen kaller det) er hærk. Vet ikke om jeg kan kalle det heller. Anonym poster: 03f15067ae4c7f454b3617bc1daa4eba
Ellie Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Du vet vel egentlig at du trenger å ta en prat med han. 5 år er lenge, og det kan være utallig årsaker til oppførselen hans. Stoler du 100% på partneren din? For meg høres det ut som han kanskje ser en annen retning, hvis du skjønner...Det er ikke greit å ha det slik, og det er ikke noe du bør finne deg i. Tanken som også slo meg er at du kan prøve å slutte med komplimenter/si at du elsker ham, da innser han kanskje hvordan du føler deg. På en annen side kan det gå veldig galt, så det er en vanskelig situasjon å være i. Kvinner trenger å føle seg verdsatt, menn trenger å føle seg nyttig, sier de. Nå må du ikke ta mine råd for god fisk, jeg er ingen ekspert. Uansett, du må ha lykke til, håper dere finner utav det! :-)
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Bli rasende og sett han på plass. For meg høres det ut som at han ikke ønsker å være i et forhold med deg lenger, men er for feig til å ta steget å gjøre det slutt. Spør han rett ut om han hadde blitt lettet om du gjorde det slutt. Anonym poster: a3f577dbd1944bd0e7935e9f7eb3cbd4
~white lady~ Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Så lenge du lar han behandle deg sånn ,så vil han fortsette med det. Slutt å dille med han og krev at han oppfører seg som en mann. Si rett ut i klare ord at du er misfornøyd med oppførselen hans, at du ikke godtar kjefting, gneldring og latskap, og at du flytter ut hvis han ikke skjerper seg. Regner med du har tatt høyde for at oppførselen hans kan skyldes personlige problemer, evt at han har fattet interesse for ei annen og er på vei ut av forholdet deres. 2
Gjest Tekola Skrevet 28. januar 2013 #5 Skrevet 28. januar 2013 (endret) Minner om forumets regler for bruk av dialekt og sms-språk. Videre innlegg som inneholder dette vil bli fjernet. Tekola, mod. Endret 28. januar 2013 av Tekola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå