Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg trenger litt hjelp og råd. Har nettopp blitt dumpet av kjæresten min gjennom 2 år, og jeg sliter veldig.

Det er bare noen få dager siden bruddet, og allerede i helgen ble jeg med en ny fyr hjem. Jeg vet ikke helt hva som gikk av meg, men var vel en form for trøst. Nå sliter jeg med angst. Føler jeg har vært utro, selv om jeg vet det ikke stemmer.

Hele livet mitt er blitt forandret, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Alt virker helt uvirkelig, jeg klarer ikke tenke klart lenger. Vet ikke hva jeg skal tenke eller føle, er så urolig. Han er min første store kjærlighet.

Er der noen med gode råd til meg? Vet ikke helt hvordan jeg skal kunne slappe av, er så lei meg. :(

Anonym poster: fefa2901477d0f25e27ecfd5d174e6e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gamle er dere? kom bruddet som lyn fra klar himmel?

Anonym poster: 0c7d50409bdbd5adf0c9a627e7a5c10e

Skrevet (endret)

Jeg gikk gjennom det samme november 2011 tror jeg det var. hadde vært sammen med kjæresten min i 2 år. vi ble begge enige om å slå opp og beholdt vennskapet. Etter en uke ca begynte en fyr å snakke til meg på facebook (felles bekjent av meg og ekskjæresten). 2 uker etterpå hadde jeg sex med han. det gikk ikke supert akkurat. trakk meg fordi jeg fikk så dårlig samvittighet ovenfor eksen, men uka etter hadde jeg jobba en del med de følelsene og ting gikk fremover. vi var friends with benefits en stund, men han er i dag kjæresten min :)

Har du tanker om at dere skal bli sammen igjen i og med at du føler deg utro ?

Endret av Puppmania
Skrevet

Når du føler det sånn i ettertid burde du vente med å holde på en ny, for din egen del. For utro er du jo ikke, og du er jo fri til å gjøre som du vil, men det gjør jo ikke ting bedre for deg. Jeg ble dumpa og en uke etter møtte jeg en jeg hadde et seksuelt forhold til før. Når han hadde sovna måtte jeg bare ut å gå meg en runde mens jeg gråt.

Føltes helt forferdelig at han som lå i senga ikke var kjæresten, og det var bare veldig feil og vondt. Jeg ble litt kvalm av meg selv, så tydelig ikke klar for å være intim med en annen.

Er ikke rart etter så kort tid, man må først venne seg til at man nå er singel, og bearbeide deler av den sorgen som kommer med et brudd. Ikke alle takler en rebound like bra! Rett etter et brudd er det jo også mye usikkerhet og ikke rart man føler seg utro når det enda kanskje finnes følelser for eksen.

• Liker 1
Skrevet

Hei. Jeg trenger litt hjelp og råd. Har nettopp blitt dumpet av kjæresten min gjennom 2 år, og jeg sliter veldig.

Det er bare noen få dager siden bruddet, og allerede i helgen ble jeg med en ny fyr hjem. Jeg vet ikke helt hva som gikk av meg, men var vel en form for trøst. Nå sliter jeg med angst. Føler jeg har vært utro, selv om jeg vet det ikke stemmer.

Hele livet mitt er blitt forandret, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Alt virker helt uvirkelig, jeg klarer ikke tenke klart lenger. Vet ikke hva jeg skal tenke eller føle, er så urolig. Han er min første store kjærlighet.

Er der noen med gode råd til meg? Vet ikke helt hvordan jeg skal kunne slappe av, er så lei meg. :(

Anonym poster: fefa2901477d0f25e27ecfd5d174e6e8

Ikke rart typen dumpet deg, hadde gjort det samme.

Anonym poster: 2da9901f525678353400f8cd5d98e311

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...