Gå til innhold

Dominans - sub/mester

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
En liten opplysning: I ett S/M-skuespill så er det faktisk Suben som er den virkelige herren.

Sjøl om de dominante nok ikke vil si det høyt.

Den dominante styrer leken, men innenfor subens grenser, og suben har alltid stopp-ord.

S/M uten stopp-ord er fy!

Videoannonse
Annonse
Gjest Pterodactylkake
Skrevet

S/M uten stopp-ord er fy!

Muligens dette er enda mer kult for de da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Muligens dette er enda mer kult for de da?

Hva mener du?

At SM uten stopp-ord er kult?

SM uten stopp-ord er farlig, med mindre partnerne kjenner og leser hverandre usannsynlig godt. -Men sjøl da mener jeg det er viktig for å unngå overgrep.

Gjest Nuske77
Skrevet

Jeg er og overbevist om at det er mange som bruker "dom tittelen" som et en beskytelse for å kunne gjøre som de vil med et annet menneske... De begynner innenfor rammene, men tøyer og tøyer grenser. Det er og helt sikkert mange underdanige som ikke tør gi beskjed om at nok er nok. Det er noe av det som skremmer meg mest med denne livsstilen. Det skal og sier at jeg utfra egne erfaringer liker jeg å bli dominert, men føler ikke jeg kan ta i bruk "sub tittelen" med rette....

Skrevet
Det skal og sier at jeg utfra egne erfaringer liker jeg å bli dominert' date=' men føler ikke jeg kan ta i bruk "sub tittelen" med rette....[/quote']

Hva mener du med "rette" Nuske? Det er ingen FASIT for hvor langt man må strekke det for å kunne kalle seg "Sub", det er ens egne grenser som regulerer dette.

Man trenger altså ikke å like å bli bundet, pisket eller få påsatt klyper i brystvorter og kjønnslepper for å være "sub". Man trenger heller ikke være sub eller slavinne som meg i 24 timer i døgnet hele året igjennom.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva mener du med "rette" Nuske? Det er ingen FASIT for hvor langt man må strekke det for å kunne kalle seg "Sub", det er ens egne grenser som regulerer dette.

Man trenger altså ikke å like å bli bundet, pisket eller få påsatt klyper i brystvorter og kjønnslepper for å være "sub". Man trenger heller ikke være sub eller slavinne som meg i 24 timer i døgnet hele året igjennom.

For øvrig er det med disse titlene som med de fleste andre:

De er fullstendig unødvendige, men kan brukes til å beskrive personer, oppgaver eller handlinger.

Jeg kaller meg gjerne sadomasochist med en sterk forkjærlighet for vanilje, -men det sier fint lite om meg, annet enn at jeg liker både myk og hard berøring...

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

det var ment som en ha-ha spøk, at siden det er bæd, så er det enda mer kult for sm folk

Gjest Anonymous
Skrevet
det var ment som en ha-ha spøk' date=' at siden det er bæd, så er det enda mer kult for sm folk[/quote']

Jeg skjønte i grunnen det Pterodactylkake (Vi kjenner deg jo), men du pirka borti ei viktig problemstilleng:

Det finnes dessverre mennesker der ute som misbruker subens tillit...

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

jeg vet, her i gården er det ikke så sterke sakene, så jeg vet ikke helt hva jeg snakker om (bare smådasking her og der huhu) men jeg mente ikke noe med det, mobbing o.l.

syns det blir galt ja, hvis den som dominerer bare skal denge laus uten at det stakkars mennesket kan få stoppet det, nok blir nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...