Gå til innhold

Slankesuksess

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slankesuksess inneholder som regel gedigne nedturer, forskjellen på suksess og fiasko er i grunn om man lar det knekke enn eller ei...

Alt for mange er flink en liten periode, så går det galt og sem sprekker, dessverre raser da alt sammen for mange og de føler at de har ødelagt absolutt alt, mange gir da opp fullstendig.

Dog møter dem med enorm suksess slike dager, flere som har endret sitt liv totalt og har opprrttholdt vekten har hatt elendige dager.

Jeg tør påstå at for de fleste vil slike drittdager eller perioder en del av suksessen - derfor må dere ikke la slike dager ta fra dere troen på å lykkes. Vil påstå at dagene kan brukes positivt også, f.eks. dersom dere har spist bra og følt dere vell en periode, om dere da spiser dere dårlig på noe ille så føles ikke det godt - i slike stunder kan dere si til dere selv at dette innebar et ubehag jeg ikke vil oppleve igjen på en stund. Slik kan dere snu det negative til noe positivt.

Selv ikke en dag med chips og sjokolade skyldt ned med brus trenger ikke å være ødeleggende, snarere tvert imot kan dere ha vært svært flink totalt sett drittdagen til tross.

Mulig kan noe slikt gi utslag på vekten like etter utskeielsen, f.eks. morgenen etterpå. Dog er ikke dette fettvev som er kommet tilbake, det er bare veske da kroppen lagrer mer vann etter en slik spiseorgie. Det er ingen krise altså, så det ef bare å stå på videre.

For ofte ser jeg slankere krisemaksimere utskeielser de har hatt, de tenker da så negativt at jeg mister troen på dem - ser jo at dem mister troen og motivasjonen selv. Slik trenger det ikke å være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemstilliingen? Hva er det du ønsker innspill på?

Anonym poster: 4ac63bfa178ce2b337a23024c50a9020

• Liker 3
Skrevet

Ingen problemstilling her, men dette kan ikke en slanker minne seg på mange nok ganger, derfor skreiv jeg det. Ser for mange som ikke tenker slik og som knekker eller ser en for stor krise når slikt skjer.

Trenger ikke å være en problemstilling for at noen skal skrive noe i et forum, i sakens anledning var ditt innlegg mer unødvendig og usaklig enn mitt - dersom det er som jeg tolker deg, ett innlegg som ikke skulle vert skrevet.

:-)

Skrevet

Jeg tror blogg er mer din arena.

Anonym poster: f43169c3a1be00da0714115d5ac42752

• Liker 4
Skrevet

Synes dette var et fint innlegg jeg. Hvorfor må forum bare bestå av problemer og sutring? Det er jo ikke som om dette ikke er konstruktivt! Ta det som en oppmuntring/påminnelse, eller move on til negative ting, dersom det er sånt man foretrekker. ;) Makan til sutrefolk på dette forumet iblant...

Anonym poster: 9a7213f55a2d7a57e0d35352cf504b68

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...