Gå til innhold

Hvordan få opp tørsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De dagene jeg ikke trener er jeg så og si aldri tørst, og foruten kaffekoppen om morgenen glemmer jeg å drikke vann. Ingenting er bedre enn noen glass iskaldt vann de fagene jeg trener, men når ikke: PFØY altså!

Ikke inntar jeg noen annen væske heller, og jeg kommer på det når jeg legger meg.

Er det normalt å ikke være tørst en hel dag?

Anonym poster: 0db1995cd18a79c11f1a65645457b0e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke normalt å ikke være tørst en hel dag nei, kroppen har hele tiden behov for veske, selv når man er passiv.

Dog kan noen drikke for lite, eller dem kan utsette det lenger enn dem burde. Noen kunne således vært tørsten litt i forkant.

De dagene du ikke er så aktiv og heller ikke føler deg så tørst, så burde du uansett drikke litt. Du får jo i deg veske selv på slike dager, gjennom andre drikker og mat, dog kan du bli litt slappere om du ikke er tørsten i forkant. Drikk da heller litt vann ved at du bevisstgjør deg dette heller enn å vente på tøtsten. Slappheten kan nemlig nå deg før du føler deg så tørst at du drikker.

Skrevet

De dagene jeg ikke trener er jeg så og si aldri tørst, og foruten kaffekoppen om morgenen glemmer jeg å drikke vann. Ingenting er bedre enn noen glass iskaldt vann de fagene jeg trener, men når ikke: PFØY altså!

Ikke inntar jeg noen annen væske heller, og jeg kommer på det når jeg legger meg.

Er det normalt å ikke være tørst en hel dag?

Anonym poster: 0db1995cd18a79c11f1a65645457b0e1

OMG, det her kunne vart meg!!! Jeg tisser så å si ikke på hele dögnet heller.. Trenger å tips til dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...