liv Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Noen her som har vet hva det har å si? Eldste har over en periode blitt målt med ingen viberasjon på den ene trommehinna av øre-spesialist og er nå sendt til hørselstest på sykehuset.
Gjest meh Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 Hvis trommehinna ikke vibrerer når den eksponeres for lydbølger så er man døv, i hvert fall midlertidig.
Helen Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 Det kan være at han har væske i øret slik at han må legge inn dren.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Det kan feks være veske i mellomøret. Ingen dramatikk det, er hørselen nedsatt pga det vurderer de dren. Mitt barn har forøvrig utmerket hørsel på tross av dette.
liv Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2013 Det er vurdert at det ikke er veske i mellomøret.
Gjest Eurodice Skrevet 28. januar 2013 #6 Skrevet 28. januar 2013 Det er vurdert at det ikke er veske i mellomøret. Det ville vært sensasjonelt . 2
Gjest Eurodice Skrevet 28. januar 2013 #8 Skrevet 28. januar 2013 Væske da Unnskyld om jeg var litt frekk, men av og til er det fristende å tøyse litt med ord . For å være seriøs håper jeg det går bra med sønnen din og at leger på sykehuset finner ut av hva dette skyldes .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå