Ciara Skrevet 27. januar 2013 #1 Del Skrevet 27. januar 2013 Vi planlegger nytt kjøkken. Vi har en komfyr fra før som vi er glade i, men lurer på om vi ikke burde gå for koketopp og stekeovn som er integrert? Kjøkkenet skal vare i mange år, og vi har også planlagt å ha benkeplate i stein der. Hva ville dere gjort? Tror dere en separat komfyr er håpløst gammeldags og irriterende om fem-ti år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 27. januar 2013 #2 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg syns frittstående komfyrer er håpløst gammeldags og irriterende allerede nå, jeg Neida, skjønner godt at man vil beholde noe som man er fornøyd med. Men tenk så utrolig irriterende om den går i stykker om 6 mnd eller et par år, og alikevel må byttes? Nå har dere også muligheten til å få stekovnen opp i god arbeidshøyde (hvis det er plass til det i kjøkkenet såklart), og det er noe man setter stor pris på når man først har prøvd det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #3 Del Skrevet 27. januar 2013 Ulempen med frittstående komfyr er vasking. Det blir mye støv og fett bak og rundt en frittstående komfyr. Vi valgte koketopp og integrert stekeovn og angrer ikke på det. Fordelen med integrert stekeovn er at vi har plassert den høyere opp enn det stekeovnen er på en separat komfyr. Mye enklere å følge med på det som blir stekt og lignende. Eneste ulempen jeg kan se ved å ha koketopp og integrert stekeovn må være at det er dyrere å kjøpe inn og bytte ut, men det betyr vel kanskje ikke så mye når man først skal bytte ut hele kjøkkenet. Anonym poster: de25ce568757419ef489f09015324b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 27. januar 2013 Som jeg trodde... Da havner nok komfyren på finn.no snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 27. januar 2013 #5 Del Skrevet 27. januar 2013 Er ekstremt fornøyd med induksjonstopp og integrert stekeovn. Lett å holde rent, og det ser pent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amys Skrevet 27. januar 2013 #6 Del Skrevet 27. januar 2013 Enig med resten, ville glatt gått for koketopp + integrert stekeovn Ser penere ut, lettere å rengjøre og man kan ha stekeovnen litt opp fra gulvet. (og man kan ha bredere koketopp enn 60 cm hvis man har behov for det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 27. januar 2013 #7 Del Skrevet 27. januar 2013 Om jeg skulle hatt nytt kjøkken i dag ville jeg definitivt satt komfyren i et høyskap og vurdert en fem-soners induksjons-topp .) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 27. januar 2013 #8 Del Skrevet 27. januar 2013 Men dersom du har god plass kan du vurdere å ha den på eit grovkjøkken? Eg har ofte ønskt meg ein reservekomfyr som eg kan bruke når vi er mange til bords, men vi bur midt i byen, så her er det ikkje aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 27. januar 2013 #9 Del Skrevet 27. januar 2013 Hadde jeg hatt muligheten til å velge, så ville jeg absolutt gått for koketopp og stekeovn i brysthöyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 28. januar 2013 Juryen har talt! Takk, folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå