AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Del Skrevet 27. januar 2013 Er det noen som kan gi meg tips på fine, gjerne grå-beige fliser til bad? Er så usikker på hva som blir finest..... Og gjerne tips til inspirasjon!! Anonym poster: 6cd96e1254e793ca205aa224ecf70f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 27. januar 2013 #2 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg synes det er veldig mye fint på modena.no. Sjekk der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ævv Skrevet 27. januar 2013 #3 Del Skrevet 27. januar 2013 Vi dro på flis-butikk for å se.. Det var umulig å kikke på nett annet enn for inspirasjon. Får ikke samme bildet av flisene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alana* Skrevet 28. januar 2013 #4 Del Skrevet 28. januar 2013 Vi endte til slutt på Mirage Plain 29,7 x 59,7 cm (kun den beskrivelsen jeg finner når jeg ser i katalogen), og er veldig fornøyde. Vi ønsket et enkelt, ganske minimalistisk badrom, som også hadde et røft innslag. Sånn sett var "mursteinsflisene" perfekte. Fagflis.no - velg inspirasjonsbok, og bla nedover til du finner disse målene. (PS: Les nøye, mange med lignende navn.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ævv Skrevet 28. januar 2013 #5 Del Skrevet 28. januar 2013 Kan forresten bidra med hva vi har valgt. Denne på vegg. Den er i "høyglans", og mye mer beige på ordentlig, ser ikke sånn ut egentlig. Denne på gulv. Ser ut som tregulv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå