AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Hei, jeg trenger en ny hudkrem, snart tom for den jeg bruker nå. Jeg har typisk blandingshud med litt urenheter i t-sonen. Har desverre en veldig sensitiv hud som tåler lite, har vært innom apoteket flere ganger og blitt anbefalt kremer som har gitt meg urenheter og sår hud. Fikk kjempe utbrudd av REN serien som apoteket snakker så varmt om. Senere har jeg også prøvd Matis kremer, disse hadde ingen effekt på min hud. Den ble verken bedre eller verre. Ansiktet mitt er stort sett kvise fri, av og til litt tørr på kinnene, men det er ikke det som plager meg mest. Jeg hqter virkelig uren hud, nesen er verst, der ser jeg store porer og urenheter! Håper dere KGere ksn hjelpe meg med å finne dagkrem, nattkrem og rens som jeg kan bruke på min sensitive urene hud. Anonym poster: ce6257a06742063242014d2667b93ecd
Blossomgirl Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Jeg er hudterapeut og har selv en sensitiv og kvisete hud til tider. Jeg kan sterkt anbefale Dermalogica. Disse produktene er helt fri for mineralolje, parfyme og lanolin som tetter igjen porene. Du trenger også kun en krem og ikke dag og nattkrem fra denne serien. Rensen for sensitv hud er veldig behagelig og kan også fjernes med bomull samt vann. Som krem anbefaler jeg deg active moist. En veldig lett og fuktigihetsgivende krem uten oljer. Trenger du mer fukt finnes det et fuktighetsserum du kan bruke under som er supert! Søk på google og se om det er noen i nærheten som selger produktene. Det er kun hudpleiere som selger disse, så du får ikke kjøpt de andre steder. Du kan også kjøpe de på nett, men hold deg til norske/ skandinativske sider. Det er mye fake ute og går på ebay for eks.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Jeg er hudterapeut og har selv en sensitiv og kvisete hud til tider. Jeg kan sterkt anbefale Dermalogica. Disse produktene er helt fri for mineralolje, parfyme og lanolin som tetter igjen porene. Du trenger også kun en krem og ikke dag og nattkrem fra denne serien. Rensen for sensitv hud er veldig behagelig og kan også fjernes med bomull samt vann. Som krem anbefaler jeg deg active moist. En veldig lett og fuktigihetsgivende krem uten oljer. Trenger du mer fukt finnes det et fuktighetsserum du kan bruke under som er supert! Søk på google og se om det er noen i nærheten som selger produktene. Det er kun hudpleiere som selger disse, så du får ikke kjøpt de andre steder. Du kan også kjøpe de på nett, men hold deg til norske/ skandinativske sider. Det er mye fake ute og går på ebay for eks. Takk for svar, dette høres ut som gode produkter, men dessverre ikke innenfor min prisklasse. Jeg har ikke råd til så dyre produkter nå. Burde egentlig ha dette skrevet i begynnelsen. Anonym poster: ce6257a06742063242014d2667b93ecd
Gjest Euforia Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Hva med fuktighetskremene fra Clean Start-serien til Dermalogica da? De har SPF og jeg liker dem veldig godt. Dessuten koster de ca 200 kr for 60 ml.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 Hva med fuktighetskremene fra Clean Start-serien til Dermalogica da? De har SPF og jeg liker dem veldig godt. Dessuten koster de ca 200 kr for 60 ml. Jeg har allerede uren/ litt fett hud i t- sonen. Blir den ikke enda mer fett av en fuktighet krem? Anonym poster: ce6257a06742063242014d2667b93ecd
Gjest Euforia Skrevet 29. januar 2013 #6 Skrevet 29. januar 2013 Jeg har allerede uren/ litt fett hud i t- sonen. Blir den ikke enda mer fett av en fuktighet krem? Anonym poster: ce6257a06742063242014d2667b93ecd Nei, det er her mange tar feil. Når du ikke gir huden nok fuktighet kommer den til å fortsette å prøve å produsere det selv. Du må gi huden din fuktighet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #7 Skrevet 30. januar 2013 Noen flere? Anonym poster: ce6257a06742063242014d2667b93ecd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå